جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

تغییر قیمت روغن در سایت ۱۲۴

دوشنبه ۶ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۲۴
کد مطلب: 289176
قیمت برخی اقلام روغن در سایت ۱۲۴ تغییر کرده است و از امروز به دلیل مشکلات تامین مواد اولیه، بسته‌بندی روغن در احجام بالا تغییر می کند.
به گزارش جهان به نقل از فارس، با افزایش ۳۵ درصدی قیمت روغن‌نباتی از اول اردیبهشت‌ماه و وعده ۱۰ درصدی کاهش آن از سوی انجمن روغن نباتی، این انتظار می‌رفت تا قیمت‌ها حداقل کاهش اعلام شده را داشته باشند اما نه تنها این اتفاق نیفتاد بلکه براساس آخرین قیمتهای سایت ۱۲۴ که در سازمان حمایت است تعیین می‌شود.

بنابراین گزارش، قیمت روغن نباتی مایع مخلوط ۱۸۰۰ گرمی در بسته‌بندی بطری ۸۷۳۰ تومان در تاریخ ۵ خردادماه تعیین شده است، همچنین قیمت روغن نباتی مخصوص قنادی در حلب ۱۶ کیلویی ۶۶ هزار و ۲۱۷ تومان درج شده.

این گزارش می افزاید: قیمت روغن نباتی صاف قنادی در حلب ۱۶ کیلویی ۷۰ هزار و ۸۳۰ تومان تعیین شده است. این درحالی است که با افزایش ۳۵ درصدی قیمت‌ها باید روغن حلب ۱۶ کیلویی نیمه جامد ۶۴ هزار و ۸۰۰ تومان تعیین می‌شد.

همچنین با افزایش قیمت ۳۵ درصدی روغن، قیمت روغن فله ۳ هزار ۵۰۰ تومان تعیین شده بود اما درحال حاضر در بازار روغن فله به بالاتر از هر کیلوگرم ۳ هزار و ۷۰۰ تومان عرضه می‌شود.

از دلایل افزایش قیمت روغن نباتی می‌توان به عدم تخصیص ارز مرجع از سوی بانک مرکزی و همچنین مشکل تامین مواد اولیه، بسته‌بندی اشاره کرد.

بنابراین گزارش، قرار است از امروز، بسته‌بندی‌های روغن از حالت حلب تغییر کرده و در گالن‌های ۱۸ کیلویی و ۲۰ کیلویی عرضه شود.

به نظر می‌رسد با تغییر بسته‌بندی‌ها شاهد تغییر قیمت‌های جدید نیز باشیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *