شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 18 May 2024
 
۰

تکذیب حمایت یک حزب از ولایتی

دوشنبه ۶ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۴۵
کد مطلب: 289163
جامعه اسلامی مدرسین با تکذیب حمایت از یک کاندیدای خاص اعلام کرد : جامعه اسلامی مهندسین از نظر جبهه پیروان و جامعتین پیروی و حمایت کامل را خواهد نمود.
به گزارش جهان به نقل از مهر، متن تکذیبیه روابط عمومی جامعه اسلامی مهندسین به شرح زیر است:

باسمه تعالی

در پی اظهار نظر غیر واقع یکی از اعضای جامعه اسلامی مهندسین و انتشار آن توسط برخی از رسانه ها در رابطه با اعلام حمایت این تشکل از یک کاندیدای خاص در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، به اطلاع اصحاب رسانه و عموم جامعه می رساند این موضوع از اساس کذب بوده و واقعیت ندارد.

جامعه اسلامی مهندسین در جلسه شورای مرکزی این تشکل که با حضور کلیه اعضاء و دبیرکل برگزار گردید به این جمع بندی نهایی رسید که پس از اعلام نظر جبهه پیروان خط امام و رهبری و تصویب جامعتین ، این تشکل نیز از نظر جبهه پیروان و جامعتین پیروی و حمایت کامل را خواهد نمود. لذا هرگونه اظهارنظر در این رابطه توسط هر شخص حقیقی و حقوقی در رابطه با مواضع جامعه اسلامی مهندسین را تکذیب می نماییم.

دونفر از اعضای شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین روز گذشته از تصمیم این تشکل برای حمایت از علی اکبر ولایتی خبر داده بودند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *