سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ - 21 May 2024
 
۰
۲

آغاز فروش محصولات ایران خودرو

شنبه ۴ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۰۸:۴۸
کد مطلب: 288605
معاون بازاریابی و فروش گروه صنعتی ایران خودرو از آغاز مرحله جدید عرضه محصولات این شرکت با شرایط تحویل فوری از روز جاری خبر داد.
آغاز  فروش محصولات ایران خودرو
به گزارش جهان، عبدالله بابایی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: مرحله جدید فروش گسترده محصولات ایران خودرو شامل خانواده پژو پارس، ۴۰۵، سمند و وانت پیکان از امروز آغاز شد.

وی با بیان این‌که متقاضیان می‌توانند از طریق نمایندگی‌های مجاز سراسر کشور و سایت فروش اینترنتی برای ثبت‌نام اقدام کنند، خاطرنشان کرد: شرایط فروش این خودروها تحویل فوری بوده و با توجه به نوع خودرو در بازه‌های زمانی ۱۵ تا ۴۵ روزه تحویل خریداران خواهد شد.

معاون بازاریابی و فروش گروه صنعتی ایران خودرو ادامه داد: از تمام شهروندان می‌خواهیم در صورت نیاز به خرید خودرو اقدام کنند زیرا با تکمیل شدن ظرفیت سایت فروش نیز بسته خواهد شد.

بابایی درباره زمان عرضه دیگر خودروهای این شرکت از جمله پژو ۲۰۶ و تندر ۹۰، اظهار کرد: هنوز قیمت فروش این خودروها تعیین نشده است. پس از تعیین قیمت‌ها براساس تعهدات قبلی و ظرفیت تولید در این باره تصمیم‌گیری خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


محمود
Iran, Islamic Republic of
ایران خودرو هنوز نتونسته وجه انصرافی بنده رو که 40روز پیش انصراف خرید دادم را به من برگردونه حالا چطور میخواد 45 روزه خودرو تحویل بده ؟ گول این فروش فوری ها رو نخورید .
Iran, Islamic Republic of
ايران خودرو در تيرماه91تا70% قیمت روز رانا را از مشتریان تحويل اسفند دریافت نموده ، شرعا و عرفا آیا افزایش قیمت ارديبهشت92 باید به پيشفروش10ماه قبل تعميم داده شود ؟ یا پيشفروش هاي جديد؟آیا این معامله صحیح است؟ اينکار ايران خودرو که مصداق کامل ظلم و جفا به این ملت شریف هست وحمایت کامل برخي مسئولان را دارد در هيچ جاي دولت تدبير واميد نمي گنجد کجای دنیا قيمت امروز رابه پيشفروش10ماه قبل تعميم ميدهند بي شك دولت تدبير واميد نخواهد پذيرفت آقاي دكتر روحاني ، رئيس جمهورمردمي شما را به اين ماه مبارك قسم نگذاريدحق اين مردم شريف و هميشه درصحنه پايمال شود