يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 12 May 2024
 
۱

آیت‌الله نوری‌همدانی: نامزدها برنامه‌ای برای معیشت مردم تدوین کنند

چهارشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۷:۵۲
کد مطلب: 288290
آیت‌الله نوری‌همدانی بر لزوم تلاش در جهت شرکت حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد.
آیت‌الله نوری‌همدانی: نامزدها برنامه‌ای برای  معیشت مردم تدوین کنند
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، این مرجع تقلید در دیدار با دبیر شورای عالی امنیت ملی کشور با بیان این‌که «اسلام دارای جلوه‌های نورانی بی شمار است» اظهار کرد: امروزه شاهد سیل عظیم هجوم دشمنان اسلام علیه این نظام مقدس هستیم که به دنبال پیاده کردن اسلام ناب محمدی(ص) است.

وی افزود: دشمنان به آن اسلامی حمله می‌کنند که وارد زندگی مردم شده است و اسلامی انسان ساز است که در همه عرصه‌ها نقش آفرین است؛ یکی از گروه‌های دشمنی که با این اسلام اصیل سر ستیز دارد، وهابیت است.

این مرجع تقلید با بیان این‌که «سلفی‌ها امروزه به دشمنی خونریز و خطرناک برای مسلمانان اصیل مبدل شده‌اند و به هیچ کسی حتی علمای اسلام همچون شیخ نمر هم رحم نمی‌کنند» گفت: آنان اوج بی منطقی خود را در شرط آزادی ایشان با عفو طارق الهاشمی عنوان کرده‌اند که نشان دهنده اوج بی منطق بودن آنان است.

وی خاطرنشان کرد: دنیا، با همه ابزارهای خود برای مبارزه با اسلام اصیل به میدان آمده است و سعی می‌کند در هر جایی که احتمال می‌دهند می‌توانند از این راه به اسلام و تشیع ضربه بزنند این کار را انجام دهند که امروز این راه را در سوریه یافته‌اند و از هر راهی برای ضربه زدن به این دولت مدافع مقاومت استفاده می‌کنند.

آیت‌الله نوری‌همدانی عنوان کرد: به رغم وجود التهابات عمیق و بحران‌های شدید و خطرناک منطقه، جمهوری اسلامی در اوج قدرت و امنیت و آرامش به سر می‌برد که نشان دهنده قدرت، عزت و صلابت کشور و نظام اسلامی است.

وی با اشاره به ملاقات‌های نامزدهای ریاست جمهوری و افراد تایید صلاحیت شده برای احراز پست ریاست جمهوری با علما و مراجع، اظهار کرد: توصیه ما به نامزدهای انتخاباتی این است که با نگاه درست به اوضاع سیاسی، اقتصادی و فرهنگی کشور و تشریح آن به علاوه تشریح مشکلات داخلی، گرانی‌ها، مشکلات مرتبط با وضعیت معیشت مردم و بیکاری، کاهش ارزش پول ملی و... چاره‌ای اصولی برای درمان آنها با برنامه دقیق و مدون بیندیشند.

وی عنوان کرد: اعتقاد راسخ نظری و عملی به ولایت فقیه یکی از اصلی‌ترین شرایطی است که یک فرد نامزد ریاست جمهوری باید آن را داشته باشد؛ زیرا ولایت فقیه در راستای ولایت انبیای الهی است.

آیت‌الله نوری‌همدانی گفت: مدیر و مدبر بودن، مردمی بودن، رافت و مهربانی با مردم در مقابل دشمنان شجاع بودن و مومن و متعهد بودن از جمله خصوصیات کسی است که می‌تواند رییس جمهوری این کشور و نظام باشد.

این مرجع تقلید با بیان این‌که «جلوه‌ای از خلق حماسه سیاسی در سال جاری با شرکت عظیم مردم در انتخابات ریاست جمهوری رقم خواهد خورد» عنوان کرد: امیدواریم با بسترسازی شاهد انتخاباتی عظیم و پرشور و حماسی باشیم که پس از آن چشم طمع دشمنان و بیگانگان از این کشور و مردم و نظام کور شود و آنان را مایوس کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *