دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

اعضای ستاد هاشمی هنوز تعیین نشده‌اند

دوشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۵۲
کد مطلب: 286561
رئیس دفتر آیت‌الله اکبر هاشمی رفسنجانی، انتصاب اعضای ستاد انتخاباتی وی را تکذیب کرد.
به گزارش جهان، محمد هاشمی رفسنجانی برادر و رئیس دفتر آیت‌الله اکبر هاشمی رفسنجانی از داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به اخبار منتشره در خصوص انتخاب جهانگیری، نجفی و مطهری به عنوان رئیس، قائم مقام و سخنگوی ستاد انتخاباتی هاشمی رفسنجانی گفت: هنوز هیچ کس انتخاب نشده و کسی در ستاد تعیین نشده است.
 
وی افزود: جهانگیری، نجفی و مطهری جزو گزینه‌هایی متعددی هستند که پیشهاد شده‌اند اما فقط جزو پیشنهادات هستند.
 
رئیس دفتر آیت‌الله اکبر هاشمی رفسنجانی تصریح کرد: احتمالا اعضای ستاد هاشمی رفسنجانی طی عصر امروز یا فردا انتخاب و رسما منصوب می‌شوند اما تاکنون کسی حکمی در این باره نگرفته است.
 
قدرت الله علیخانی مشاور پارلمانی آیت الله هاشمی رفسنجانی نیز در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم با اشاره به انتشار اخباری درباره انتصاب اسحاق جهانگیری به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی هاشمی رفسنجانی،گفت: اطلاعی از انتصاب جهانگیری به عنوان رئیس ستاد هاشمی رفسنجانی ندارم.
 
تیمور علی عسگری از نزدیکان آیت الله هاشمی رفسنجانی هم در گفت‌وگو با تسنیم گفت: انتصاب جهانگیری به عنوان رئیس ستاد آیت الله هاشمی رفسنجانی صحت ندارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *