جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

شهاب حسینی در روسیه جایزه گرفت

دوشنبه ۲ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۴۵
کد مطلب: 282847
فیلم «تعبیر خواب» به کارگردانی رضا دادویی در پانزدهمین جشنواره فیلم پلیسی روسیه سه جایزه از آن خود کرد که از جمله آنها دیپلم افتخار بهترین بازیگر مرد برای شهاب حسینی است.
شهاب حسینی در روسیه جایزه گرفت
به گزارش جهان، فارس به نقل از پایگاه خبری الدیار لبنان نوشت: فیلم «تعبیر خواب» به کارگردانی رضا دادویی در پانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم پلیسی روسیه سه جایزه از آن خود کرد.
 
بنابر این گزارش، در این جشنواره که در مرکز فرهنگی نیروهای مسلح روسیه برگزار شد جایزه ویژه کمیته داوران و تمثال بلورین این جایزه به همراه لوح تقدیر برای کارگردانی این فیلم به رضا دادویی اهدا شد.
 
همچنین شهاب حسینی دیپلم افتخار بهترین بازیگر مرد و حمید ابراهیمی دیپلم افتخاری بازیگر مکمل مرد را برای بازی در فیلم «تعبیر خواب» دریافت کردند.
 
بنابر این گزارش فیلم «تعبیر خواب» تولید سال 91 با بازی شهاب حسینی، حمید ابراهیمی، مهران نائل، الهه حسینی و ... داستان پلیسی را روایت می‌کند که در دو راهی انتخابی تعیین‌کننده در زندگی‌اش قرار می‌گیرد. او ‌در جریان یک پرونده سرقت با ‌مشکلات فراوانی دست به گریبان شده و میان دو راهی انجام وظیفه و عمل به قولی که داده، مانده است.
 
یوری میتوشین رئیس این جشنواره در اختتامیه این جشنواره با تقدیر از مشارکت ایران در این جشنواره گفت: سینمای ایران پس از انقلاب اسلامی پیشرفت کرده و توانسته است کارهای با ارزشی ارائه دهد.
 
به گزارش فارس، در پانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم پلیسی روسیه 159 اثر مستند، سینمایی و تلویزیونی از 40 کشور از جمله روسیه، ایران، آمریکا، لهستان، آرژانتین و اتریش حضور داشتند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *