يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 19 May 2024
 
۰

هنوز جواب نامه متکی را نداده‌ام

دوشنبه ۲ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۴۵
کد مطلب: 282733
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره علت نپیوستنش به ائتلاف‌ها گفت: نگران اختلاف این ائتلاف‌ها با یکدیگر هستم.
هنوز جواب نامه متکی را نداده‌ام
به گزارش جهان، محسن رضایی داوطلب انتخابات ریاست جمهوری و دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفت‌وگو با تسنیم در مورد دعوت منوچهر متکی از وی برای پیوستن به ائتلاف پنج گانه اصولگرایان گفت: من هنوز جوابی ندادم؛ البته بنده به همه ائتلاف‌ها احترام می‌گذارم.
 
وی ادامه داد: علت اینکه من به این ائتلاف‌ها نمی‌پیوندم، مربوط به این است که نگران اختلاف این ائتلاف‌ها با یکدیگر هستم.
 
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در پاسخ به این سوال که قصد دارید به نامه متکی پاسخ دهید، اظهار داشت: احتمالا؛ ممکن است. من به همه ائتلاف‌ها احترام می‌گذارم، چرا که آنها نیروهای اصولگرا و ارزشی هستند.
 
رضایی در پاسخ به این سوال که جامعتین در تلاش است تا بین خروجی ائتلاف‌ها و یکسری از کاندیداهای مستقل اصولگرا در انتخابات، اجماعی شکل دهد تا اصولگرایان به صورت واحد در انتخابات شرکت کنند. اگر چنین سازوکاری انجام شود به آن تمکین می‌کنید، گفت: بستگی به راه‌کارها و صحبت‌ها دارد، اما بعید می‌دانم راه‌کاری که جامعتین به آن می‌رسد منافی شکل‌گیری رقابتی باشد که بتواند یک حماسه سیاسی را رقم بزند.
 
وی اضافه کرد: شاید نظرشان این باشد که 2، 3 نفر را تایید کنند که هم رقابت باشد، هم اینکه مدیریتی صورت گرفته باشد؛ بستگی به راه کار دارد و باید ببینیم که راه‌کار چیست و با آقایان صحبت کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *