جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

اهدای‌کارت‌افتخاری روایتگری به رهبر‌معظم‌انقلاب

دوشنبه ۵ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۴۸
کد مطلب: 278432
باستان علی‌پور معاون کمیته زیارتگاه‌ها و روایتگری راهیان‌نور از آموزش و اعزام راویان به مناطق عملیاتی و صدور کارت روایتگری خبر داد و افزود: با تشکیل و راه‌اندازی شبکه راویان دفاع مقدس تاکنون 7 هزار کارت روایتگری صادرشده که تا پایان سال 92 برای باقی اعضاء نیز کارت صادر خواهیم کرد.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، وی همچنین با اشاره به انواع کارت‌های صادر شده ادامه داد: کارت راویان دانشجویی به رنگ خاکستری، راویان رزمنده به رنگ قهوه‌ای و راویان فرمانده به رنگ آبی طراحی شده است.
 
علی پور ادامه افزود: در جلسه‌ای که مسئولین بسیج با فرمانده معظم کل‌قوا داشتند پس از ارائه گزارش اردوهای راهیان‌نور، کارت افتخاری روایتگری مناطق عملیاتی نیز به مقام معظم رهبری اهداء شد که با نظر مثبت ایشان مواجه شد.
 
وی با اشاره به تأمین راویان کاروان‌های دانش‌آموزی در طول سال افزود: از تاریخ 12 مهرماه الی 16 اسفندماه، جمعا 9 هزار و 666 نفر راوی به همراه کاروان‌های دانش‌آموزی به مناطق اعزام کرده‌ایم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *