پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 9 May 2024
 
۰

حامد حدادی: آرگو کمی چاخان است!

شنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۴۳
کد مطلب: 277019
حامد حدادی بازیکن ایرانی تیم بسکتبال " فینیکس سانز " کانادا که پیشتر 5 فصل در لیگ حرفه ای بسکتبال آمریکا(NBA) بازی کرده است، به نمایش فیلم آرگو واکنش نشان داد.
حامد حدادی: آرگو کمی چاخان است!
به گزارش جهان به نقل از عصر ایران، حامد حدادی بازیکن ایرانی تیم بسکتبال " فینیکس سانز " کانادا که پیشتر 5 فصل در لیگ حرفه ای بسکتبال آمریکا(NBA) بازی کرده است، به نمایش فیلم آرگو واکنش نشان داد.
 
حدادی در مصاحبه با " یو اس ای تودی" در پاسخ به سوالی درباره نظرش درباره این فیلم گفت :" این فیلم را در اتاق هتل دیدم. من موقعی که این اتفاق افتاد (گروگانگیری)نبودم.این یک فیلم است و جوری ساخته شده است که مردم آن را ببینند و خسته کننده نباشد."
 
حدادی افزود:"فقط برای اینکه این فیلم را دیدنی تر کنند کمی چاخان به آن بسته اند."
 
حدادی تنها بازیکن ایرانی است که تا کنون موفق به حضور در لیگ بسکتبال حرفه ای آمریکا شده است. وی در مصاحبه با یو اس ای تودی افزود که هیچ علاقه ای به اظهار نظر در مسایل سیاسی ندارد و تنها و تنها به ورزش و زندگی حرفه ای اش فکر می کند.
 
حدادی یک ماه پیش پس از 5 فصل بازی در تیم آمریکایی " ممفیس گریزلیز" با بستن قرار دادی به تیم فینیکس سانز در تورنتو کانادا پیوست. گفتنی است تیم فینیکس سانز نیز در رقابت های لیگ بسکتبال حرفه ای آمریکا شرکت دارد.
 
 اسکار 2013 امسال به فیلم آرگو تعلق گرفت . دولت ایران این اقدام را سیاسی و جهت دار خوانده و اعلام کرده از دست اندرکاران ساخت این فیلم و فیلم های مشابه ضد ایرانی در آمریکا شکایت خواهد کرد. بدین منظور دولت ایران حتی به یک وکیل فرانسوی برای پیگیری پرونده و طرح آن درمحاکم آمریکا پیش پرداخت نیز داده است.
 
اعظای اسکار 2013 به فیلم ارگو با انتقاد بخش بزرگی از منتقدان سینما نیز روبرو شده و بسیاری از منتقدان این فیلم را در حد و اندازه اسکار نمی دانند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *