دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 13 May 2024
 
۰

پرتاب ماهواره فجر و شریف ست درسال 92

سه شنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۱۱
کد مطلب: 275344
سرپرست سازمان فضایی ایران از آمادگی این سازمان برای پرتاب دو ماهواره فجر و شریف ست خبر داد و گفت : این دو ماهواره اوایل سال 92 پرتاب می شوند.
به گزارش جهان به نقل از ایرنا، ˈحمید فاضلیˈ روز سه شنبه در حاشیه هجدهمین همایش ملی - منطقه ای انجمن متخصصان محیط زیست ایران در جمع خبرنگاران افزود: نمونه مهندسی ماهواره های فجر و شریف ست آماده سازی شده و مقرر شده است این دو ماهواره بعد از انجام مراحل اولیه، اوایل سال آینده پرتاب شوند.
 
وی خاطرنشان کرد که سازمان فضایی ایران برای پرتابگر این دو ماهواره هیچ مشکلی ندارد و پرتاب این دو ماهواره از پایگاه معراج واقع در سمنان انجام می شود .
 
سرپرست سازمان فضایی گفت : تا پایان امسال برنامه پرتاب نداریم و ماهواره شریف ست که پیش از این اعلام شده بود که تا پایان امسال پرتاب شود مراحل پایانی آماده سازی را می گذراند و همچنین ماهواره آت ست امیرکبیر نیز در حال آماده سازی است اما پرتاب آن به اوایل سال 92 نمی رسد.
 
هجدهمین همایش ملی - منطقه ای انجمن متخصصان محیط زیست ایران امروز- سه شنبه - دردانشگاه صنعتی شریف گشایش یافت . این همایش تا فردا ادامه دارد .
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *