دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 May 2024
 
۰

نامه طعنه آمیز كوچك زاده به باهنر

يکشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۰۶
کد مطلب: 265974
توفیق روزافزون شما را در مبارزه با "متصرفین غیرقانونی اموال وزارتخانه ها" اعم از ارتباطات و غیره از خداوند متعال خواستاریم.
به گزارش جهان، دكتر كوچك زاده در وبلاگ خود نوشت: مبارزه شجاعانه باهنر با فساد و بیت المال خواری!
 
باهنر مطرح كرد:
 
دخالت مالی نیكزاد در وزارت ارتباطات تصرف غیرقانونی است/مهلت یك هفته‌ای برای معرفی سرپرست جدید
 
 باهنر ادامه داد: دخالت مالی نیكزاد در وزارت ارتباطات، به منزله تصرف غیر قانونی در اموال بیت‌المال و اموال عمومی تلقی می‌شود و این عمل وی، در محاكم قضایی قابل تعقیب خواهد بود.
 
آقای باهنر!!!
 
نائب محترم دوم آقای لاریجانی!
 
بعد از سلام و عرض خسته نباشید به خاطر تلاش وافری كه برای اجرای قانون! خصوصا قوانین مرتبط با جلوگیری از "تصرفات غیرقانونی در اموال وزارتخانه ها" دارید، باستحضار می رساند :
 
از اینهمه دلسوزیتان برای جلوگیری از "تصرف غیرقانونی دراموال وزارت ارتباطات" صمیمانه سپاسگزاری می نماییم و از خداوند متعال خاضعانه و عاجزانه می خواهیم شما را بر مسندهای عالی تر مثل نائب رئیس اولی آقای لاریجانی بنشاند تا با بسط ید بیشتر بتوانید جلوی "تصرفات غیرقانونی در اموال وزارتخانه ها" را بگیرید. احسنت به شما و هوش سیاسی تان و احسنت به "راس امور" كه قانونی نوشت و آن را به "ماسبق" هم معطوف نمود تا نیكزاد این وزیر زیاد تصرف كننده در وزارتخانه ها كه شب و روز هم برای این كار نمی شناسد دستش از "تصرف غیرقانونی در اموال!!!!" كوتاه شود.
 
توفیق روزافزون شما را در مبارزه با "متصرفین غیرقانونی اموال وزارتخانه ها" اعم از ارتباطات و غیره از خداوند متعال خواستاریم.
 
من الله التوفیق و علیه التكلان
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *