چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 1 May 2024
 
۰

آیا انتخاب "هگل" پیامی برای نتانیاهو است؟

پنجشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۱ ساعت ۰۶:۵۱
کد مطلب: 265478
" آیا اعلام نامزدی چاک هاگل به عنوان وزیر دفاع پیامی برای شخص خاصی است؟ این موضوع چند هفته‌ای است مورد بحث قرار دارد و با وجود پاسخ‌های متفاوت تحلیلگران، اسراییلی‌ها ( صهیونیست‌ها) آن را پیامی می‌دانند که هدف مستقیم آن بنیامین نتانیاهو است".
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، پایگاه انیترنتی "آنتی وار" با اشاره به این موضوع افزود: البته تحلیلگران اسراییلی (صهیونیستی تمایلی دارند شاهد آن باشند که همه چیز حول محور آن‌ها می‌چرخد اما دراین خصوص این دلیل مطرح می‌شود که نتانیاهو بیش از همیشه تمایل به آغاز جنگ با ایران دارد و اظهارات چاک هاگل در گذشته درباره‌ی این که جنگ "آ‌خرین دستاویز" است امکان دارد مانع از حمله عجولانه‌ وی پس از انتخابات ژانویه شود.
 
این گزارش حاکی است: مقامات اسراییلی به صورت علنی هرگونه مخالفت با انتصاب هاگل را تکذیب کرده‌اند اما برخی تصدیق کرده‌اند که از این بابت نگرانند.
 
در عین حال مجله "نشنال ژورنال" در گزارشی با عنوان "انتخاب هاگل می‌تواند نشانگر تغییر سیاست آمریکا در قبال ایران باشد" و به نقل از کارشناسان نوشت که امکان دارد اوباما با انتخاب هاگل برنامه‌هایی برای تغییر رویکرد دولتش در قبال برنامه‌های هسته‌یی ایران داشته باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *