يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 5 May 2024
 
۰

نماینده اصلاح طلب: اشتباه کردم

چهارشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۲۱
کد مطلب: 265346
نماینده مردم گچساران در مجلس با اشاره به مباحث پیش آمده بین او و مصری گفت: روز گذشته بین من و آقای مصری در جریان بررسی طرح ممنوعیت اشتغال به بیش از یک شغل بحثی به وجود آمد که به نوبه خود از ساحت مقدس مجلس به دلیل مباحث مطرح شده عذرخواهی می‌کنم.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، غلامرضا تاجگردون در صحن علنی امروز مجلس و در جریان بررسی ماده‌ای از طرح ممنوعیت اشتغال به بیش از یک شغل گفت: روز گذشته بحثی بین من و آقای مصری به عنوان نماینده کمیسیون که در مورد این طرح اظهارات‌شان را مطرح می‌کردند، پیش آمد که هم دوستان و هم خودم احساس کردیم که در مشاجره بین من و آقای مصری، قدری از ساحت مقدس مجلس خروج کردیم.

وی افزود: در همین راستا به سهم خود از ساحت مقدس مجلس عذرخواهی می‌کنم گرچه صحبت‌های روز گذشته‌ام را از لحاظ کارشناسی قبول دارم.

این نماینده اصولگرای مجلس اضافه کرد:‌ از طرف دیگر فکر می‌کنم که برخی مطالبی که نسبت به بنده در جلسه روز گذشته مطرح شد درست نبود.

تاجگردون به بخش دیگری از صحبت‌های روز گذشته خود در مورد دولت مبنی بر اینکه دولت فاسد است، گفت: نطق بنده در کلام نسبت به دولت محترم طوری بود که موضوع به کل دولت تعمیم پیدا می‌کرد که منظور بنده این نبوده است چرا که ساحت دولت پاک‌تر از این مباحث است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *