چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 1 May 2024
 
۰

آیا مارادونا حسود است؟

سه شنبه ۱۹ دی ۱۳۹۱ ساعت ۰۴:۴۹
کد مطلب: 265006
معلوم نیست چرا مارادونایی که مسی خوب دو سال قبل را بهتر از رونالدو می‌دانست، مسی عالی این روزها را پایین‌تر از رونالدو می‌داند؟
به گزارش جهان، عصر ایران نوشت: دیه گو مارادونا در آستانه اهدای توپ طلا، گفته است: "مسی بازیکن بزرگی است اما کریستیانو رونالدو واقعا شگفت‌انگیز است. او بهترین بازیکن جهان است چون کامل‌ترین است."
 
مارادونا آرژانتینی است و قاعدتاً باید از مسی حمایت کند اما دو روز مانده به اهدای جایزه توپ طلا، این گونه از رونالدو تعریف می کند. چرا؟ شاید بتوان گفت که مارادونا مثل لوئیس فیگو نیست که به صرف هموطن بودن، از فلان ستاره فوتبال حمایت کند. یعنی مارادونا حقیقت را بر ملیت ترجیح می‌دهد. هر چند که شخصیت مارادونا از این بی‌تعصبی‌ها به دور است، اما حتی اگر این طور هم باشد، سخنان قبلی مارادونا درباره مسی، به کلی در تناقض با این سحن جدید اوست.
 
مارادونا پیش از جام جهانی 2010، مسی را بازیکنی دانست که می تواند برای همیشه به سوال "پله یا مارادونا؟" پایان دهد. الان که دو سال از آن زمان گذشته است، مسی بسیار بهتر از قبل بازی می‌کند و رکوردهای جهانی را یکی پس از دیگری می‌شکند اما معلوم نیست چرا مارادونایی که مسی خوب دو سال قبل را بهتر از رونالدو می‌دانست، مسی عالی این روزها را پایین‌تر از رونالدو می‌داند؟ شاید مارادونا از اینکه مسی در حال درو کردن جوایز جهانی است، ناراحت است. مسی جز قهرمانی جهان، تقریباً همه جوایز مهم عالم فوتبال را برده است. مارادونا از درخشش بیش از حد مسی چندان خوشحال نیست. او در جام‌ جهانی هم از مسی تعریف کرد چرا که می‌دانست روحیه دادن به مسی، می‌تواند مارادونای مربی را قهرمان جهان کند. اگر مسی آرژانتین را قهرمان جهان کرده بود، مارادونا الان در کشورهای عربی در به در پیدا کردن تیمی برای مربیگری نبود. دیه گو این روزها حالش خوب نیست. مسی بیش از حد دیده می شود و مارادونا امیدش به عرب های خاورمیانه است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *