پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰

بیانیه مارادونا در پی درگذشت پدرش

جمعه ۵ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۱
کد مطلب: 430017
اسطوره فوتبال آرژانتین پس از درگذشت پدرش بیاینه‌ای صادر کرد.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، روز گذشته (پنجشنبه) خبر درگذشت دون دیه‌گو، پدر اسطوره فوتبال آرژانتین در سن ۸۷ سالگی منتشر شد و ستاره افسانه‌ای آلبی‌سلسته خبر درگذشت پدرش که به دلیل عارضه قبلی و مشکلات تنفسی مدتی در بیمارستان بستری بود را با انتشار بیانیه‌ای تأیید کرد.

در بیانیه مارادونا آمده است: سلام، من دیه‌گو مارادونا هستم و می‌خواستم از تمامی کسانی که با پدرم رفتاری استثنایی داشتند، قدردانی کنم. متأسفانه پدرم از جمع ما رفت ولی حالا در آرامش است. تمام فرزندان او دور هم جمع شدند و می‌خواستم از پزشک پدرم که هر کاری که برای زنده‌ ماندن او هر کاری از دستش برمی‌آمد انجام داد، قدردانی کنم. به هر حال پدرم حالا با تمام عشقی که ما نسبت به وی داریم در آرامش است. او تمامی فرزندانش را دور خود داشت.

در قسمت پایانی بیانیه اسطوره فوتبال آرژانتین می‌خوانید: از خبرنگاران که در هر لحظه به هنگام ورود و خروج از کلینیک به ما احترام گذاشتند، تشکر می‌کنم. واقعاً قدردان این حرکت آنها هستم و از تمامی مردم آرژانتین که برای پدرم دعا کردند، تشکر می‌کنم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *