شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰
۲

ماجرای23رمضان مجلس آیت‌الله تهرانی‌

چهارشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۲۱
کد مطلب: 263966
در شب 23 رمضان امسال آیت الله تهرانی در حالی که ظاهر ایشان نشان می‌داد به سختی بیمار شده اند و رنج می کشند در اواسط مجلس به یکباره مجلس را منقلب می‌کنند. حکمت آن اتفاق شاید امروز معلوم می شود.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، حضرت آیت الله تهرانی در شب‌های ماه رمضان امسال با وجود بیماری به سختی در مراسم حاضر می شدند و به سخنرانی و روضه خوانی می پرداختند.

مجالس آیت الله تهرانی در ماه رمضان از مجالس مشهور تهرانی است و همه ساله تعدادی از مردم تهران را به دور محقل وجودی اهل بیت جمع می کند.

در شب 23 رمضان امسال آیت الله تهرانی در حالی که ظاهر ایشان نشان می‌داد به سختی بیمار شده اند و رنج می کشند در اواسط مجلس به یکباره مجلس را منقلب کرد.

جمله ابتدایی آیت الله تهرانی این بود: امشب می خواهم همه مناسبات و تشریفات و مرجعیت را کنار بگذارم و روضه ای که در دلم مانده است را برایتان بخوانم.

بعد از آن آیت الله تهرانی به شرح روضه مفصلی از حضرت زهرا می پردازند و همه مجلس را به یکباره دگرگون می کنند.

حاضران همیشگی مجالس مجالس آیت الله تهرانی در همان شب متوجه می‌شوند که اتفاق دیگری افتاده است. آیت الله تهرانی به خواندن این‌گونه روضه عادت نداشت و این اتفاق ویژه ای در تاریخ مجالس ایشان بود.

اتفاقی که خیلی‌ها شاید امروز حکمت آن را متوجه شوند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


من دقیقا یادم است
حاج آقا فرمودند برای اولین بار میخواهم نوحه بخوانم
امشب مرجعیت به کنار ، فقاهت به کنار ، اخلاق به کنار
برای حضرت زهرا نوحه میخوانم
فایل صوتی اش را هم بگذارید