يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰

اظهارنظر عجیب قهرمان المپیک لندن

دوشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۱ ساعت ۱۶:۰۹
کد مطلب: 263620
دونده طلایی انگلیس در المپیک لندن می‌گوید هر وقت پا به امریکا می‌گذارد به خاطر اصالت سومالیایی‌اش توسط پلیس این کشور بازداشت می‌شود!
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، محمد فرح، دونده سومالی تبار انگلیس در المپیک لندن دو مدال طلا را به گردن آویخت.
 
فرح که در هشت سالگی به انگلیس رفت و تبعه این کشور شد گفت که به هنگام ورود به آمریکا او را به اتهام تروریست بودن بازداشت کرده‌اند.
 
این دونده آفریقایی تبار که به «مو» شهرت یافته است، گفت: این باور نکردنی است. هر بار که به آمریکا می‌روم به خاطر سومالیایی بودنم مرا بازداشت می‌کنند. آخرین بار در فرودگاه دو مدال طلای المپیک را به ماموران نشان دادم، اما آنها اصرار داشتند که مرا بازجویی کنند. در فرودگاه دو مدال طلای المپیک را به ماموران نشان دادم، اما آنها اصرار داشتند که مرا بازجویی کنند.
 
محمد فرح که در دوی 10 هزار و پنج هزار متر المپیک لندن گردن آویز طلا را به دست آورد، افزود: برای اقامت در پورتلند ویزای گردشگری به من دادند. به همین علت مجبور شدم پورتلند را به مقصد کانادا ترک کنم و پس از چند روز دوباره به آمریکا برگردم. وقتی که در تورنتو بودم نامه‌ای به دست من رسید که در آن آمده بود باید به اتهام تروریستی بازجویی شوم! تنها خوش شانسی من این بود که مربی‌ام با دفتر بازجویی فدرال رابطه بسیار خوبی داشت و همین مساله باعث شد تا مشکل برطرف شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *