يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰

بازیكن جنجالی ازسربازی معاف شد+عکس

شنبه ۴ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۵۸
کد مطلب: 241094
بازیكن تیم فوتبال كره جنوبی كه در مسابقه رده بندی المپیك 2012 لندن بنری با یك شعار سیاسی را نشان داده بود، از خدمت سربازی معاف شد.
به گزارش جهان به نقل از ایرنا، كره جنوبی در مسابقه رده بندی فوتبال المپیك 2012 لندن موفق شد ژاپن را 2 بر صفر شكست دهد و به مدال برنز این بازی ها دست یابد اما پس از پایان مسابقه 'پارك جونگ وو' یكی از بازیكنان كره جنوبی پرچمی را نشان داد كه روی آن یك شعار سیاسی در حمایت از حق حاكمیت كشورش بر جزایر مورد مناقشه با ژاپن نوشته شده بود. 
 
این بازیكن كه در مراسم اهدای مدال ها هم حاضر نشد و هنوز مدال برنز خود از بازی های المپیك لندن را دریافت نكرده است از سوی رییس سازمان نظام وظیفه كره جنوبی 'شجاع' خوانده شده است. 

 https://cdn.jahannews.com/images/docs/files/000241/nf00241094-1.jpg

'كیم ایل سائنگ' در جریان نشست كمیته پارلمانی دفاع ملی كره جنوبی گفت: به نظر من پارك از تمامی شرایط قانونی معافیت برخوردار است و من مشكلی در این رابطه نمی بینم. 
 
در كره جنوبی مردان 18 تا 35 ساله باید برای مدت دو سال به خدمت سربازی بروند. 
 
اما ورزشكارانی كه موفق به كسب مدال المپیك یا مدال طلای بازی های آسیایی می شوند یا آنهایی كه دستاورد قابل توجهی در ورزش كسب می كنند، معاف خواهند شد و فقط لازم است چهار هفته آموزش پایه را بگذرانند. 
 
اتحادیه فوتبال كره جنوبی بعد از پایان مسابقه رده بندی المپیك رفتار پارك را 'بی فكرانه' توصیف كرد و به او اجازه حضور در مراسم اهدای مدال را نداد. 
 
فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) نیز تحقیقات انضباطی خود را در مورد وی آغاز كرده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *