جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

نامه نمایندگان 24 روستا به احمدی‌نژاد

دوشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۱ ساعت ۰۹:۵۵
کد مطلب: 263527
شنیده شد که نمایندگان 24 منطقه و روستا با امضای طوماری به احمدی‌نژاد خواستار رفع مشکلشان شدند.
به گزارش جهان، آرمان نوشت: با افزایش خسارت‌های ناشی از ممنوعیت فعالیت مزارع پرورشی و یا بالا رفتن شمار افراد مبتلا به بیماری‌های پوستی ناشی از نشت نفت از خطوط انتقال و دفن غیراصولی لجن‌های نفتی تلمبه‌خانه، مردم منطقه با امضای طوماری خواستار رسیدگی رئیس‌جمهور به این مشکل شدند.

 کارشناس و فعال محیط زیست در چهارمحال‌وبختیاری در گفت‌وگو با ایانا با بیان اینکه آلوده به نفت بودن آب چشمه سرخون در این استان زندگی را برای دست‌کم مردم 20 روستا در این منطقه دشوار کرده است، گفت: با نشت نفت به این چشمه و ممنوعیت فعالیت بسیاری از مزارع پرورش ماهی، توقف کشت در مزارع، کمبود آب شرب و مشکلات بهداشت عمومی نارضایتی‌ در میان مردم منطقه را افزایش داده است.
 
هومان خاکپوربا بیان اینکه شکواییه اصلی از طریق استانداری پیگیری می‌شد، خاطرنشان کرد: به‌دلیل عدم همکاری استانداری مردم منطقه سرخون به امضای طومار اقدام کرده‌اند تا با بررسی این موضوع و رفع آن از ابعاد این فاجعه زیست‌محیطی کم شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *