دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰
۱

لاریجانی باید به رهروان بگوید"چشم"

يکشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۴۲
کد مطلب: 263366
عضو هیئت رئیسه فراكسیون رهروان ولایت مجلس با بیان اینكه فراكسیون بر كاندیداتوری لاریجانی در انتخابات ریاست جمهوری اصرار دارد، گفت: هرچه فراكسیون رهروان بگوید، آقای لاریجانی باید بگوید "چشم".
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، بهروز نعمتی عضو هیئت رئیسه فراكسیون رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی درباره  تصمیم این فراكسیون برای حمایت از یك كاندیدای خاص در انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: فراكسیون رهروان ولایت قطعاً و مطمئناً در انتخابات دوره یازدهم ریاست جمهوری از گزینه واحدی حمایت خواهد كرد.
 
وی همچنین افزود: گزینه مورد حمایت فراكسیون رهروان، فردی خواهد بود كه با آرمان‌های امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری سازگاری داشته باشد البته از آنجا كه رهبر انقلاب بر عدم ورود زودهنگام به بحث انتخاباتی تاكید دارند ما فعلا وارد این مباحث نمی‌شویم.
 
این عضو هیئت رئیسه فراكسیون رهروان با بیان اینكه فراكسیون بر كاندیداتوری علی لاریجانی در انتخابات ریاست جمهوری اصرار دارد، در پاسخ به این سؤال كه با توجه به صحبت آقای لاریجانی مبنی بر عدم حضورش در انتخابات، باز هم این اصرار وجود دارد؟ گفت: بله؛ البته در انتخابات‌های گذشته نیز وی می‌گفت كه حضور نخواهند یافت. وی یك نفر است و فراكسیون حدود 200 نفری است در نتیجه لاریجانی باید نظر فراكسیون را بپذیرد.
 
نعمتی در پایان تصریح كرد: تاكنون آقای لاریجانی هر چه گفت، ما هم گفتیم "چشم" اكنون نیز هرچه فراكسیون رهروان بگوید، او باید بگوید "چشم".
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
جالب است همه جور فعالیت انتخاباتی را انجام می دهند هر روز سخنرانی، هر روز ملاقات رسانه ای و جلسه و متینگ بعد هم می فرمایند "...البته از آنجا كه رهبر انقلاب بر عدم ورود زودهنگام به بحث انتخاباتی تاكید دارند ما فعلا وارد این مباحث نمی‌شویم...."