يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 19 May 2024
 
۰

آزادراه قم- تهران فردا مسدود است

يکشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۴۹
کد مطلب: 263328
معاون عملیات پلیس راه کشور گفت: فردا دو شنبه باند شرقی آزاد راه قم - تهران محدوده بهشت معصومه تا کیلومتر 20 محدوده مجتمع تفریحی مهتاب مسدود است.
به گزارش جهان، رضا اسفندیاری در گفت‌وگو با فارس گفت: فردا دوشنبه 11 دی ماه باند شرقی آزادراه قم - تهران از بهشت معصومه تا محدوده استراحتگاه مهتاب کیلومتر 20 مسدود است.

وی افزود: هموطنانی که قصد تردد از این محور را دارند می‌توانند در تقاطع غیرهمسطح بهشت معصومه وارد جاده قدیم قم - تهران شده و تا کیلومتر 20 از طریق تقاطع غیرهمسطح مهتاب وارد آزادراه شده و ادامه مسیر دهند.

سرهنگ اسفندیاری افزود: همطونانی که قصد عزیمت از سمت تهران به سمت قم را دارند باید از محدوده علی‌آباد در کیلومتر 50 از جاده خارج شده و از جاده قدیم قم به تهران استفاده نمایند.

وی همچنین تأکید کرد: تردد کامیون، کامیونت و تریلی از این محور از فردا ممنوع و رانندگان این وسایل نقلیه می‌توانند از محور سلفچگان، جاده ساوه تردد کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *