چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 15 May 2024
 
۰

یا خانه را گرم کنید یا غذا بخورید!

چهارشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۵۷
کد مطلب: 259847
افزایش هزینه‌های انرژی در بریتانیا باعث شده است که برخی از خانواده‌های انگلیسی بین غذا خوردن و گرم کردن منازلشان مجبور به انتخاب یکی باشند.
به گزارش جهان، فارس به نقل از روزنامه انگلیسی دیلی‌میل نوشت: مردم بریتانیا طی سال آینده میلادی که یک ماه دیگر آغاز خواهد شد با قبض‌های گران‌تر انرژی مواجه خواهند شد.

بنابراین گزارش، مردم بریتانیا زمستان امسال مجبورند از بین غذا خوردن و گرم کردن منازلشان یکی را انتخاب کنند.

در شرایطی که سرما آزاردهنده است و شرکت‌های تولید انرژی در بریتانیا به رکوردی در سودآوری دست یافته‌اند، به مشتریان این شرکت‌ها گفته شده است که منتظر رنج بیشتر باشند، چرا که قیمت‌های انرژی شاهد افزایش 5 درصدی خواهد بود. این افزایش قیمت منجر به افزایش 70 پوند در بهای هر قبض انرژی معمولی خواهد شد و میلیون‌ها خانواده بریتانیایی با افزایش 1420 پوند در هزینه‌های سالانه خود مواجه می‌شوند.

برخی گروه‌های مصرف‌کننده بر این باورند که افزایش قیمت حتی بیشتر از این خواهد شد و به 15 درصد خواهد رسید.

طی سال جاری میلادی قیمت هر قبض انرژی در بریتانیا در حدود 7 درصد افزایش یافته است. در سال 2004، هر خانواده انگلیسی در حدود 522 پوند در سال صرف هزینه‌های انرژی می‌کرد حال آنکه در کمتر از یک‌دهه این هزینه 159 درصد افزایش یافته و به 830 پوند رسیده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *