يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 5 May 2024
 
۰
۲

خوشبختانه‌خاتمی‌و‌خوئینی‌ها‌با‌ما‌هماهنگ‌اند

دوشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۰۰:۵۰
کد مطلب: 258162
سخنگوي سازمان فتنه در خارج كشور، اظهارات اخير خاتمي و موسوي خوئيني ها را نشانه همگرايي كامل «اصلاح طلبان» و «جريان سبز» عنوان كرد.
به گزارش جهان، کیهان نوشت: اردشير اميرارجمند با كمك كنسولگري آمريكا در اسلامبول توانست از كشور خارج شود و سپس در پاريس اقامت بگيرد. وي سخنگوي گروه موسوم به شوراي هماهنگي سبز و يكي از رابطين در بخش خارجي و داخلي شبكه فتنه است. وي اخيرا در مصاحبه با تلويزيون دولتي انگليس شركت كرد.

بي بي سي در آغاز مصاحبه گفت: «محمد موسوي خوئيني ها دبير مجمع روحانيون مبارز گفته است ترجيح مي دهد در انتخابات شركت نكند تا اين كه بخواهد از ميرحسين موسوي و مهدي كروبي اعلام برائت كند».

اميرارجمند در پاسخ به اين سؤال كه موضع شما نسبت به حرف هاي موسوي خوئيني ها چيست؟ گفت: به نظر مي رسد كه خوشبختانه در بين سران اصلي اصلاحات و جنبش سبز افرادي مانند خاتمي، موسوي خوئيني ها و شوراي هماهنگ سبز اميد يك همگرايي كاملا روشن و مطلوبي وجود دارد.

اميرارجمند افزود: اگر اختلاف سليقه هاي جزيي وجود داشته باشد تنها در مورد مواردي مانند اين كه يك تصميمي چه وقتي بايد اعلام بشود و چگونه اعلام بشود فكر مي كنم خوئيني ها نقاط اشتراك جريان سبز و اصلاح طلب را به صورت روشن و واضح بيان كرد.

وي در پاسخ به سؤالي مبني بر اين كه عبدالله نوري چند وقت پيش گفته بود ممكن است زماني لازم باشد اصلاح طلبان در انتخابات شركت كنند و هستند كساني مانند او كه معتقد هستند اصلاح طلبان بايد در صحنه سياسي حضور داشته باشند؟ تاكيد كرد: به نظر مي رسد مواضع بسيار نزديك به هم است اگر نقاط اشتراك صحبت هايي كه در چند وقت اخير از جانب تمام بزرگان اصلاح طلب صورت گرفته را مقايسه كنيم به نقاط مشتركي مي رسيم كه اين نقاط مشترك اين است كه بايد براي انتخابات شرايط خاصي مهيا باشد.

اميرارجمند در پاسخ به اين سؤال كه آيا آزادي بي قيد و شرط موسوي و كروبي جزو آن است؟ گفت: نكته مهم تغيير شرايط و اوضاع است تغيير شرايط و اوضاع احوال يعني اينكه شرايط امنيتي كشور تغيير پيدا بكند آزادي افرادي را كه چهار سال پيش در انتخابات شركت كردند و تا به امروز در زندان هستند يقينا نشانه اول تغيير شرايط و آزادي كليه زندانيان از جمله موسوي و كروبي است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


یزید هم به امام حسین را فتنه گر می خواند
Iran, Islamic Republic of
طبيعي است كه با شما هماهنگ بودند چون مثل شما خوابهاي تعبيير نشدني در رابطه با از بين بردن اين انقلاب مي ديدند. زهي خيال باطل