يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰
۳

کسانی که این خبرها را منتشر می‌کنند، مرض دارند!

دوشنبه ۶ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۴۶
کد مطلب: 256786
استاندار تهران در پاسخ به خبر تعطیلی برخی از واحدهای صنعتی در تهران، گفت: هیچ واحد صنعتی در استان تهران تعطیل نشده و کسانی که این خبرها را منتشر می‌کنند، مرض دارند!
به گزارش جهان، مرتضی تمدن در گفت‌وگو با تولید ایرانی، با تکذیب خبر تعطیلی برخی از واحدهای صنعتی در استان تهران، تصریح کرد:‌ هیچ واحد صنعتی در استان تهران تا کنون تعطیل نشده است و از این پس هم تعطیل نخواهد شد.
 
وی با انتقاد از کسانی که با انتشار خبر تعطیلی برخی واحدهای صنعتی سعی در القای ناکارآمدی دولت یا سایر قوا در تحقق شعار امسال دارند،‌ گفت: آنها که می‌گویند واحدهای صنعتی تعطیل شده است، مرض دارند!
 
استاندار تهران هرگونه شائبه تعطیلی در تمام واحدهای صنعتی استان تهران را رد کرد و یادآور شد: با برنامه‌هایی که دولت در این مدت به انجام رسانده است، همه این واحدها از نظر بازدهی اقتصادی رشد قابل توجهی خواهند داشت و بدیهی است با این وجود دیگر نه واحدی تعطیل خواهد شد و نه در روند کار و تولیدش خللی پیش می‌آید.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


اعتراف ایشون رو ببینید :
"بدیهی است با این وجود دیگر نه واحدی تعطیل خواهد شد" و نه در روند کار و تولیدش خللی پیش می‌آید.

دیگر نه واحدی تعطیل خواهد شد یعنی قبلا حداقل یک واحد تعطیل شده است !
Iran, Islamic Republic of
ازنظر ایشان مشکل لبنیات مدیرعامل شرکت ... بود و ایشان توسط استاندار برکنار و پس از آن قیمت ها دو برابر شد!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
من خودم در کارگاهی کار میکردم که 1 ماه قبل تعطیل شد الانم بیکارم