دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

14 مارس: اسرائیل بی تقصیر است

شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۲۲
کد مطلب: 250596
درحالیکه هنوز ساعاتی از کشته شدن رئیس اداره اطلاعات نیروهای امنیت داخلی لبنان درانفجاری مهیب نگذشته است، سران جریان 14 مارس با تبرئه رژیم صهیونیستی، سوریه را بعنوان مسئول این ماجرا معرفی کرده اند.
به گزارش جهان به نقل از العالم، "سمیر جعجع" رئیس حزب موسوم به "نیروهای لبنانی" با ادعای اینکه نظام سوریه در این انفجار دست دارد، دست داشتن رژیم اشغالگر و یا دستگاه اطلاعاتی آمریکا در ترور این مسئول لبنانی را رد کرد.
 
"سعد حريري" رئیس حزب "المستقبل" و "ولید جنبلاط" رئیس حزب سوسیالیست ترقی خواه نیز در مواضعی همسو، ادعا کردند نظام سوریه در این حادثه دست دارد.
 
وسام الحسن دیروز بر اثر انفجار خودرو بمب گذاري شده در منطقه "الاشرفيه" ترور شد. به گفته يك منبع دولتي، در اين انفجار هشت نفر از جمله وسام الحسن و راننده او كشته و 86 نفر ديگر زخمي شدند.
 
دولت لبنان از همه جریانها و گروه ها خواسته است، از پیش داوری و متهم کردن طرفهای مقابل و دیگران به دست داشتن در این انفجار خودداری کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *