چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 15 May 2024
 
۰

اسرائیل آماده پرواز صدها پهباد باشد

جمعه ۲۸ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۱۰
کد مطلب: 250463
رئیس سازمان بسیج مستضعفین خطاب به رژیم صهیونیستی اظهار داشت: این رژیم خودش را برای روزهایی آماده کند که صدها پهباد با 25 مدل هدایت کنترل بر روی آسمان آنها بچرخد و آنها ندانند که با چه روش هایی باید با این پهبادها مقابله کرد.
به گزارش جهان به نقل از مهر، سردار محمد رضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در حاشیه تجمع ده هزار نفری بسیجیان تهران در میدان فلسطین در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سئوال خبرنگار مهر که از وی در خصوص اهداف برگزاری رزمایش پرسید، گفت: یکی از اهداف این رزمایش این است که مردم بدانند بسیجیان در داخل کشور در مقابل هر نوع تهدیدی مقاوم هستند و ایستادگی می کنند.
 
وی در ادامه افزود: پیام دیگر این رزمایش برای دشمنان خارجی است برای آنهایی که با پرواز یک پهباد بر فراز آسمانشان فرماندهان خود را عزل می کنند و یک هفته در کما هستند.
 
رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: آنها خودشان را آماده کنند برای روزی که صدها پهباد با 25 مدل هدایت کنترل بر روی آسمان آنها بچرخد و آنها ندانند که با چه روش هایی باید با این پهبادها مقابله کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *