جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 17 May 2024
 
۰

طومارحمایت از پرس‌ تی‌وی در شبکه‌ اجتماعی

سه شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۱۹
کد مطلب: 250008
پرس تی‌وی با طرح درخواستی در شبکه اجتماعی فیس‌بوک، خواستار حمایت از این شبکه‌ی تلویزیونی شد.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، شبکه پرس تی‌وی که از روز دوشنبه پخش برنامه‌هایش در اروپا متوقف شده‌، با تنظیم درخواستی از طریق شبکه‌ی اجتماعی فیس‌بوک خواستار حمایت کاربران اینترنتی شد.
 
به گزارش سایت انگلیسی پرس‌ تی‌وی، شورای اتحادیه اروپا در عملی وقیحانه و برخلاف ادعایش مبنی بر لزوم آزادی بیان رسانه‌ها، دستور قطع پخش برنامه‌های پرس‌تی‌وی به همراه چندین شبکه‌ی ایرانی دیگر را از ماهواره هاتبرد متعلق به شرکت یوتل‌ست صادر کرد.
 
مقامات اروپایی مدعی هستند این تصمیم در راستای اخطارهای چند ماهه‌ی شرکت‌های ماهواره‌یی اروپایی به شبکه‌های ایرانی اتخاذ شده است.
 
شبکه‌های خبری و برون مرزی ایرانی در شرایطی با این تصمیمات مواجه می‌شوند که تنها هدف آنها شکستن انحصار رسانه‌یی غرب با انعکاس صدای مردم ستمدیده‌ی جهان است.
 
پرس‌ تی‌وی از طریق فیس‌بوک از حامیانش خواسته است که به این کمپین پیوسته و با لایک کردن این درخواست و گذاشتن کامنت، از آزادی خبررسانی در قاره‌ی اروپا حمایت کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *