جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 17 May 2024
 
۰

حمله رامنی و اوباما به «گربه سیاه انتخابات»

يکشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۰۸:۱۱
کد مطلب: 249563
در انتخابات سال 2004 آراي ايالت اوهايو امكان پيروزي جورج بوش را در انتخابات رياست جمهوري فراهم كرد. چهار سال بعد از آن نیز اوباما با كسب اكثريت آراي در این ايالت توانست مسير پيروزي خود را هموار كند.
به گزارش جهان به نقل از باشگاه خبرنگاران، 24 روز زمان براي برگزاري انتخابات رياست جمهوري آمريكا باقي مانده و رقابت نزديك باراك اوباما و ميت رامني دو نامزد انتخابات رياست جمهوري به حساس ترین روزهای خود رسیده است.
 
حال، در اين مدت کوتاه باقيمانده، دو نامزد برنامه هاي تبليغاتي خود را بر كسب بيشتري آرا در ايالت اوهايو متمركز كرده اند چراکه براساس تجربه تاريخي، هر كدام از نامزدهاي انتخابات رياست جمهوري آمريكا بتواند در ايالت اوهايو راي بيشتري كسب كند شانس كسب اكثريت آرا را در مناطق ديگر هم دارد.
 
به عنوان مثال، در انتخابات سال 2004 آراي ايالت اوهايو امكان پيروزي جورج بوش را در انتخابات رياست جمهوري فراهم كرد. چهار سال بعد از آن در سال 2008، باراك اوباما با كسب اكثريت آراي ايالت اوهايو توانست مسير پيروزي خود را در انتخابات رياست جمهوري هموار كند.
 
اکنون نیز ميت رامني و نامزد وي براي پست معاونت رياست جمهوري بار ديگر به اوهايو بازگشته اند تا با سخنراني و برگزاري تجمع هاي انتخاباتي آراي بيشتري را در اين منطقه كسب كنند. قرار است باراك اوباما هم اين هفته بار ديگر به ايالت اوهايو بازگردد.
 
نتايج جديدترين نظر سنجي اين شبكه در ايالت اوهايو نشان مي دهد كه 50 درصد از اهالي آن از اوباما و 47 درصد از ساكنان اين منطقه هم از ميت رامني حمايت مي كنند و اگر گربه سیاه انتخابات روی خوش به هر کدام از این دو نفر نشان دهد، شانس آنها افزایش خواهد یافت.
 
البته دور دوم مناظره تلويزيوني باراك اوباما و ميت رامني نامزدهاي انتخابات رياست جمهوري آمريكا نیز سه شنبه هفته جاري برگزار خواهد شد که تاثیر زیادی در نظر رای دهندگان دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *