دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 May 2024
 
۰

حداد: سوریه تاوان مقاومت خود را می دهد

جمعه ۱۴ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۴۴
کد مطلب: 248111
نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به حوادث سوریه گفت: سوریه تاوان مقاومت در برابر اسرائیل و همراهی با فلسطینی ها را می دهد.
به گزارش جهان به نقل از مهر، غلامعلی حداد عادل شامگاه پنجشنبه در حاشیه آیین تجلیل از دو مخترع دانشگاه گلستان در تالار فخرالدین اسعد گرگانی افزود: دولت سوریه می خواهد خودشان در امور کشورشان تصمیم بگیرند از اینرو با این کشور درافتاده اند.

وی اظهار داشت: به نظر دشمنان، کشور سوریه چون با ایران و حزب الله در برابر اسرائیل همسویی نشان داده باید مجازات شود.

وی عنوان کرد: ایران امروز هویت و استقلال دارد و کشور خود را از دست بیگانه نجات داده است و پیشرفت کشور با فرهنگ، فکر مستقل و استقلال به دست آمد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات بیان داشت: اسلام به ما استقلال و هویت بخشید و در روزهای اخیر که یک دیوانه مزدور به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) اهانت کرد، مردم با عشق از ساحت رسول اکرم دفاع کردند و به میدان آمدند.

غلامعلی حداد عادل با اشاره به نوسانات بازار ارز گفت: جنگ روانی در قیمت ارز وجود دارد و انتظار از دولت و وزارت اطلاعات این است که هم تصمیم درست اقتصادی اتخاذ کنیم و همه عوامل را شناسایی کنیم.

نماینده مردم تهران در مجلس یادآور شد: دلیلی وجود ندارد که دلار لحظه به لحظه افزایش قیمت پیدا کند، چون واقعیت اقتصادی ندارد.

وی عنوان کرد: بی ثباتی بازار ارز یک طراحی تخریبی برای اقتصاد است و دست های ناپاک بیگانه در میان است و مطئمن هستم که ملت ایران بر این توطئه نیز غلبه می کند.

در این مرسم از دو مخترع جوان دانشگاه گلستان به نامهای حامد و مرجان کیان که موفق به اختراع دستگاه مولد برق و آبجوش کن 14 کاره شده بودند با اهدای لوحی تقدیر شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *