شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

دردسر های فیلم مجیدی برای طراحی مکه

سه شنبه ۴ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۲۳
کد مطلب: 246480
رامین عاشوری از اتمام کارهای اجرایی طراحی دکور فیلم محمد (ص) خبر داد و گفت: بخش مکه سخت ترین قسمت کار ما بود.
به گزارش جهان به نقل از فرهنگ نیوز، رامین عاشوری طراح صحنه و دکور گفت: همچنان مشغول بحث طراحی دکور فیلم محمد (ص) هستم که در حال حاضر بخش های اجرایی دکور به اتمام رسیده است.
 
وی افزود: من در این کار نظارت هنری بخش دکور را برعهده دارم و می توانم بگویم پروژه بسیار خوبی بوده است که تجربه بزرگی محسوب می شود. نزدیک دو سال است که من روی این پروژه کار کرده ام. در بخش طراحی مدیریت کار با میلژن کرکا کلژاکویچ بود و یک بخش هم با محسن شاه ابراهیمی بوده است.
 
این طراح صحنه تصریح کرد: ما در زیرمجموعه مدیران مختلف پروژه مشغول کار بودیم و طراحی های دقیقی بار یبخش های مختلف صورت گرفت که با پشتیبانی گروه به اجرا گذاشته می شد. من در طی چند سالی که درگیر کارهای تاریخی بودم این کار را پروژه بزرگ و تجربه خیلی خوبی می دانم.
 
وی ادامه داد: در حال حاضر بیشتر کارها تمام شده است و بخش کلیسا و شهر بصرا آخرین مرحله طراحی دکور بود که به اتمام رسیده است. بیشتر لوکیشن ها در منطقه ای به نام «الهیار» 50 کیلومتری قم فیلم برداری شده است.
 
عاشوری طراحی دکور لوکیشن بخش مکه را از سخت ترین قسمت های این کار خواند و اظهار داشت: ما بخش مکه را در شرایط خیلی سختی جمع کردیم چون به زمستان هم خورد ما در شرایط خیلی سختی کار را جمع کردیم ولی خوشبختانه در پایان کار خیلی خوب در آمد.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: من پیش از این پروژه مختار را نیز در دست داشتم و کارهای تاریخی زیادی انجام داده ام ولی در پروژه «محمد ص» چون نگاه دقیق تری نسبت به تمامی کارها و جزئیات فیلم شده است این کار را خیل یدوست دارم و تجربه بزرگی محسوب می شود. در حال حاضر ما عوامل خیلی خوبی در بخش تاریخی دکور های سینمایی مان داریم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *