سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰
۲

پنج‌شنبه‌ها تعطيل نيست

شنبه ۱ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۱۵:۵۹
کد مطلب: 246002
نايب رئيس كميسيون آموزش و تحقيقات مجلس با بيان اين‌كه مدارس پنج شنبه‌ها به هيچ عنوان تعطيل نيستند، گفت: مدارس مي‌توانند در اين روز برنامه‌هاي فوق‌العاده مانند اردوهاي علمي تدارك ببينند.
به گزارش جهان، جواد هروي در گفت‌وگو با ايسنا، گفت: تعطيلي روز پنج شنبه‌ها طرحي است كه امروز در بسياري از سازمانهاي كشورمان در حال انجام است، آموزش و پرورش نيز از اين لحاظ كه فشار سنگيني را بر روي دانش آموزان وارد نكند و بتواند برخي از طرحهاي عقب‌افتاده مانند اردوها و فعاليتهاي فوق‌برنامه را اجرايي كند اين گونه با ساير سازمانها همسو شده است.

وي خاطر نشان كرد:‌كميسيون آموزش نيز با اذعان به پذيرش اين قضيه كه پنج شنبه‌ها تعطيل نبوده و فعاليتهاي فوق‌برنامه از سوي مدارس انجام شود با اين طرح موافقت كرده است.

هروي تصريح كرد:‌ كميسيون آموزش اين مساله را بازبيني و مورد نظارت قرار مي‌دهد كما اين كه وزارت آموزش و پرورش نيز بايد بر اين موضوع نظارت داشته و بر اساس اصول تعريف شده اقدام كند اگر غير از اين قضيه كاري انجام شود كميسيون آموزش به اين موضوع رسيدگي خواهد كرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


اي بر مردم آزار ............صبح مي گويند تعطيل است .
شب تعطيل نيست .
Iran, Islamic Republic of
تعطیلی پنجشنبه های مدارس به نفع مدارس و دانش اموزان است چون ازفشاردرس ومدرسه رهامیشوند و میتوانند زمانی بیشتردرکنارخانواده باشند .