دوشنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۳ - 10 Jun 2024
 
۰

توقیف شناور متجاوز به آب‌های ایران

يکشنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۰۳:۰۲
کد مطلب: 244817
فرمانده دریابانی استان بوشهر با تایید خبر توقیف یک فروند شناور متجاوز در خلیج فارس، گفت: این شناور برای صیادی وارد آب‌های جمهوری اسلامی ایران شده بود.
به گزارش جهان به نقل ار فارس، کلانتر لشگری اظهار داشت: مأموران دریابانی استان بوشهر در راستای وظایف خود برای حفاظت از مرزهای آبی کشور به ویژه خلیج فارس با همکاری نیروی دریایی سپاه پاسداران یک فروند شناور موتورلنج که وارد آب‌های سرزمینی جمهوری اسلامی شده بود را شناسایی و توقیف کردند.

وی با بیان اینکه این شناور صیادی 4 خدمه داشت، اظهار داشت: پس از اینکه شناور توقیف شد با هماهنگی‌های انجام شده به اسکله جلالی بوشهر هدایت شد و با توجه به اینکه این شناور به آب‌های سرزمینی ایران تجاوز کرده بود پرونده آن به همراه متهمان به مقامات قضایی واگذار شد.

فرمانده دریابانی استان بوشهر گفت: مرزداران دریایی استان بوشهر برای حفاظت از مرزهای دریایی جمهوری اسلامی ایران در استان بوشهر آمادگی کامل دارند و با کوچکترین حادثه‌ای به شدت برخورد می‌کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *