جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 3 May 2024
 
۰
۱۵

آخرین مصاحبه بازيگر قلاده‌هاي طلا درباره رفتار زشت کمال تبریزی و خانم بازیگر

دوشنبه ۲۰ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۱۶:۰۶
کد مطلب: 244001
بازيگر «قلاده‌هاي طلا» گفت: از برخوردهايي كه طي روزهاي گذشته شده بسيار به هم ريخته‌ام اما اين يك مساله داخلي سينما است و نبايد دستمايه جريانات سياسي شود.
به گزارش جهان، علي‌رام نورايي در گفت‌وگو با ايسنا، با اشاره به حواشي كه طي روزهاي گذشته براي او پيش آمده است اظهار كرد: به عنوان يك بازيگر علاقمند نيستم از مسايلي كه مطرح مي‌شود سوء تعبيرهايي شود.

وي افزود: من حرفه‌ام بازيگري است و به «قلاده‌هاي طلا» حرفه‌اي نگاه مي‌كنم و بعد از پيشنهاد بازي در اين فيلم با كارگردان به اشتراك نظري رسيدم و حس كردم اين پروژه مي‌تواند گامي در جهت آشتي ملي بردارد، بعد از جرياناتي كه همه ما را آزرده خاطر كرده بود و فيلم هم در اين راستا ساخته شد.

اين بازيگر با بيان اينكه اين رفتارها چيزي از اعتقادات او كم نكرده است، خاطرنشان كرد: احساس كردم «قلاده‌هاي طلا» مي‌تواند كمك كند مردم با هم مهربان‌تر باشند و فكر مي‌كنم اين اتفاق افتاده است و از همه كساني هم كه از من حمايت كردند تشكر مي‌كنم.

وي با اظهار اميدواري از اينكه نامش باعث تسويه‌حساب‌هاي سياسي نشود تاكيد كرد: من اصلا آدم سياسي نيستم، تنها يك بازيگر كوچكم كه سعي كردم در حرفه‌ام رشد كنم. من ۱۴ ـ ۱۵ سال است كار مي‌كنم و با نقش‌هاي كوچك شروع كرده‌ام، راهي كه به آن افتخار مي‌كنم.

نورايي با بيان اينكه قصد بي‌احترامي به كسي و جنجال نداشته است اظهار كرد: ما با هم همكار هستيم و بايد با مهرباني بيشتري رفتار كنيم و اميدوارم آدم‌ها به جاي قضاوت در برخورد اول، با محبت بيشتري رفتار كنند و اگر مشكلي هم هست در نهايت آرامي و بدون هيچ جناح‌بندي مشكلاتمان را در تعامل كامل حل كنيم. حداقل از ما كه ادعاي فرهنگي بودن داريم اين انتظار مي‌رود.

وي اظهار اميدواري كرد: روزي در كنار هم خارج از سليقه‌ها سينماي بهتري را رقم بزنيم و خالصانه در خدمت مردم باشيم و اين اختلاف‌نظرهاي موجود باعث دعواهاي بزرگتر نشود.

اين بازيگر با اشاره به اتفاقاتي كه چندي پيش در در محوطه تئاتر شهر رخ داد اظهار كرد: پرونده‌اي در خصوص اينكه به بازيگري توسط گروهي حمله شده و درگيري فيزيكي پيش آمده باز شده و در جريان است اما من از شخص خاصي شكايت نكردم. اين بدان معنا هم نيست به بازيگري براي حضور يا عدم حضور در فيلمي توهين شود و ديگر اين اجازه را نخواهم داد.

وي همچنين به اتفاق روز جمع آوري كمك به زلزله‌زدگان در سينما آزادي اشاره كرد و گفت: من آدم بي‌ادبي نسبت به بزرگتر‌ها و پيشكسوت‌هايم نيستم و متاسفانه جوري عنوان شد كه من بي‌احترامي كرده‌ام. اما دوست دارم بگويم كه يكي از بهترين لحظات زندگي‌ام هنگامي بود كه وقتي وارد آن جمع شدم، آقاي پرستويي به اسم مرا صدا كردند و خوش آمد گفتند.

اين بازيگر ادامه داد: اين چيزي بود كه اصلا انتظارش را نداشتم و در آن لحظه به خودم افتخار كردم كه ايشان به عنوان بازيگر بزرگي كه هميشه مورد علاقه‌ام بوده‌اند، من را با اسم مي‌شناسند.

بازيگر «قلاده‌هاي طلا» در پايان سخنانش اظهار كرد: طي اين مدت تماس‌هاي زيادي براي مصاحبه داشتم كه من صحبت نكردم و اين آخرين باري است كه درباره اين دو موضوع صحبت مي‌كنم و مي‌خواهم بعد از اين تمام حواسم صرف كار و حرفه‌ام باشد.

علي رام نورايي اين روزها مشغول بازي در سريال «ماتادورها» به كارگرداني فرهاد نجفي است و چندي پيش نيز مقابل دوربين فيلم سينمايي «استرداد» رفت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
قلاده بر گردن غربزده های سینما!
Iran, Islamic Republic of
حزب الله در سینما بیشتر مظلوم است
انصافابهش بی احترامی کردن
رفتار زشت انها نشان از روشنفکری شان داشت!
احتمالا اقای کارگردان هتاک از طرف سیمای جمهوری اسلامی با ساخت یک سریال نان و ابدار مورد تفقد قرار خواهند گرفت میگید نه به انتظار بنشینید
Iran, Islamic Republic of
چه مرد بزرگیه و چه بازیگر خوبی و چقدر خوشحالم هنوزم بازیگرایی مثل پرویز پرستویی داریم
Iran, Islamic Republic of
ملت ایران همون ملت شهید پرور و انقلابی در 9 دیماه است ....
باید یه انقلاب بزرگ در سینمای کشور اتفاق بیافتد...
یک گروه اندک که خودشون رو صاحب سینما میدونن میخان حرفاشون رو به کل ملت تحمیل کنن....
Iran, Islamic Republic of
درود سردار سینما
Iran, Islamic Republic of
فیلم های امروز سینما شده در اختیار یه عده بی ....که کارشون فقط به تمسخر کشیدن آرمان های نظام و انقلاب شده و تا یه فیلم ارزشی ساخته میشه اینگونه درمقابلش شروع به توهین میکنن....
Iran, Islamic Republic of
خيلي خودشو جدي گرفته.
Europe
بايد احسن گفت به ايشان
واقعاً حق اسمشان را ادا كردند با احترامي كه نديدند و گذاشتند.
موفق باشيد آقاي علي رام
مردم پشتیبان بازیگر توانمد قلاده های طلا هستند او که قلاده برخی سینماگران را به وضوح نشان داد
Iran, Islamic Republic of
حتما از بازي ايشون ناراحته كه بعدش رفته سراغ اون .....
فیلمت عالی بود پسر
قلاده هاى طلا فيلم بسيار زيبايى است اقاى على رام هم بسيار بسيار زيبا بازى كردند