دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 6 May 2024
 
۰

آزمون‌قطعه‌قطعه‌کردن انسان‌دراسرائیل+سند

جمعه ۱۰ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۰۹:۱۶
کد مطلب: 242081
دانشجويان (دانش آموزان) اسراييلی خطاب قرارگرفته اند تا درباره تلاش آنها برای قطعه قطعه کردن و آزار تعدادی فلسطينی پاسخگو باشند. در این آزمون از آنها درباره نفرت و انگیزه آزار و اذیت فلسطینیان سوال پرسیده می شود.
به گزارش جهان به نقل از ما هستیم، دانشجويان (دانش آموزان) اسراييلی خطاب قرارگرفته اند تا درباره تلاش آنها برای قطعه قطعه کردن و آزار تعدادی فلسطينی پاسخگو باشند.  در این آزمون از آنها درباره نفرت و انگیزه آزار و اذیت فلسطینیان سوال پرسیده می شود.
 
https://www.jahannews.com/images/docs/files/000242/nf00242081-1.jpg
 
به نوشته نشریه نیویورک تایمز این تعداد از دانشجویان در مورد نفرت خود از فلسطینی ها صحبت می کنند و اینکه چرا مایل هستند آنها (فلسطینی ها) را مورد آزار و اذیت قرار دهند، نکته جالب توجه در مورد مقاله عبارتAfter Attacks می باشد، این در حالی است که اسرائیل بدون آنکه حمله ی از سوی فلسطینی ها علیه آنان صورت گرفته باشد به آزار و اذیت شهروندان فلسطینی دست می زند و آنها را آماج خشونت افسار گریخته خود قرار می دهند.
 
نشریه نیویورک تایمز با تحریف واقعیت، انگیزه خشونت شهروندان اسرائیلی را نتیجه حمله فلسطینی ها بیان می کند و به عادی جلوه دادن چنین انگیزه ای بعد از حمله می کوشد!
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *