جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

باید از کار و سرمایه ایرانی حمایت شود

جمعه ۲۰ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۱۶
کد مطلب: 238701
رئيس و عضو هيات مديره بانک صادرات ايران در راستاي حمايت از توليدات داخلي از کارخانه جامه سرا بازديد نمودند.
به گزارش جهان به نقل از روابط عمومي بانک صادرات ايران، عرفاني و فتحعلي‌زاده رئيس و عضوهيات مديره اين بانک در راستاي حمايت از توليدات داخلي  از خطوط توليد کارخانه جامه‌سرا، واقع در شهرک صنعتي  بهارستان کرج بازديد کردند.

رييس هيات مديره اين بانک با اشاره به نامگذاري امسال به عنوان سال « تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی» اظهار داشت: اعتقاد داریم باید از کار و سرمایه ایرانی حمایت شود و بر همین اساس در تلاش هستیم تا با همکاری و ارتباط نزديک با فعالان اقتصادي و توليدکنندگان گام موثري در جهت اهداف کلان کشور برداريم.

وي با مثبت ارزيابي کردن اين ديدارها برتداوم بازديدها تاکيد و تعامل بيشتر با فعالان اقتصادي و توليدکنندگان را لازمه توسعه و رونق اقتصادي وصف کرد.

گفنتي است مانده تسهيلات اعطا شده به بخش خصوصي تا پايان خردادماه سالجاري مبلغ 286 هزار ميليارد بوده که بيش از30 درصد از آن به بخش‌هاي صنعتي و توليد تخصيص داده شده است.

شايان ذکراست شرکت ياد شده در زمينه توليد انواع لباس مردانه، زنانه و کودکان فعاليت داشته و بيش از 400 نفر در آن مشغول به فعاليت هستند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *