يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 5 May 2024
 
۰

کشف عتيقه 5 ميلياردي + عکس

جمعه ۹ تير ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۰۱
کد مطلب: 230991
فرمانده انتظامي شهرستان حاجي آباد استان هرمزگان از کشف عتيقه 5 ميليارد ريالي و دستگيري 2 قاچاقچي عتيقه در اين شهرستان خبر داد .
به گزارش جهان به نقل از پايگاه خبري پليس، سرهنگ ناصر آبزن اظهار داشت : مأموران پليس اطلاعات و امنيت عمومي شهرستان حاجي آباد با انجام فعاليت شبانه روزي و بهره گيري از شيوه هاي پليسي و همکاري خوب مردمي دو نفر از قاچاقچيان اشياء عتيقه را در سطح شهرستان شناسايي کردند.

https://www.jahannews.com/images/docs/files/000230/nf00230991-1.jpg

وي افزود : مأموران انتظامي شهرستان با انجام اقدامات پليسي، متهمان را در حالي که با يک دستگاه خودرو سواري قصد قاچاق و جابجايي اشياء عتيقه به يکي از شهرستان هاي هم جوار را داشتند در يک اقدام ضربتي و غافلگيرانه با خودرو متوقف و در بازرسي از آن 13 قطعه اشياء عتيقه جمعاً به ارزش 5 ميليارد ريال که به طرز ماهرانه اي در خودرو جاسازي شده بود کشف و ضبط و در اين رابطه 2 نفر قاچاقچيان عتيقه را دستگير کردند.

فرمانده انتظامي حاجي آباد خاطرنشان کرد : متهمان دستگير شده جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضايي شهرستان معرفي و اشياء مکشوفه به ميراث فرهنگي شهرستان تحويل شدند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *