شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

کشف و ضبط۵۷۷سکه تقلبی در اسفراین

شنبه ۳ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۱۶
کد مطلب: 636326
فرمانده یگان حفاظت اداره کل میراث فرهنگی خراسان شمالی از کشف و ضبط ۵۷۷ سکه تقلبی در شهرستان اسفراین خبر داد.
کشف و ضبط۵۷۷سکه تقلبی در اسفراین
به گزارش جهان نيوز به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی خراسان شمالی  حسین اصغر قنبرزاده گفت: برابر گزارش یگان حفاظت شهرستان، در بازرسی از منزل متهم، اشیاء تقلبی کشف و ضبط و متهم ضمن تشکل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

فرمانده یگان حفاظت اداره کل میراث فرهنگی خراسان شمالی افزود: 577 سکه تقلبی طی بازرسی‌های به عمل آمده از منزل متهم در شهرستان اسفراین کشف و ضبط شد.

وی با هشدار به سوداگران اشیاء تاریخی از مردم خواست همکاری‌های بیشتری با یگان حفاظت میراث فرهنگی در معرفی این سودجویان برای جلوگیری از لطمه زدن به میراث فرهنگی و تاریخی کشور داشته باشند.

فرمانده یگان حفاظت اداره کل میراث فرهنگی خراسان شمالی در این خصوص بابیان اینکه این اشیاء تقلبی  بوده و فاقد هرگونه ارزش فرهنگی و تاریخی‌اند گفت: خریدوفروش و نگهداری هرگونه اشیاء عتیقه و همچنین تهیه و خریدوفروش اشیاء و اقلام تقلبی، جرم مشهود به‌حساب آمده و طبق قوانین کشور، مجازات حبس و جریمه نقدی برای متخلفان در پی خواهد داشت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *