جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
۳

شفیع روی آنتن به "سرورش" تبریک گفت!

جمعه ۵ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۸:۰۰
کد مطلب: 224951
بهرام شفیع با تمجیدهایی که از سجادی و وزیر ورزش کرد، احتمال برکناری خود از ریاست فدراسیون هاکی را به حداقل رساند.
به گزارش جهان به نقل از خبرآنلاین، برخلاف چیزی که تصور می‌شد، شفیع به جای انتقاد از وزارت ورزش به خاطر ایجاد تغییرات در آستانه المپیک، به تعریف و تمجید از عملکرد سجادی و عباسی پرداخت!

بهرام شفیع مجری برنامه ورزش و مردم امروز در برنامه‌اش طی تماس تلفنی با حمید سجادی معاون ورزشی وزارت ورزش، با او در مورد تغییرات فدراسیون‌ها صحبت کرد. اما برخلاف چیزی که تصور می‌شد، شفیع به جای انتقاد از وزارت ورزش به خاطر ایجاد تغییرات در آستانه المپیک، به تعریف و تمجید از عملکرد سجادی و عباسی پرداخت!

شفیع گفت: «به نظر من روش خوبی است که مدیران کل تربیت بدنی را جایگزین روسای فدراسیون‌ها می‌کنید!» و سجادی هم در جواب او گفت: «ما یک جایی وظیفه داریم بر اساس نتایج و یافته‌هایمان مدیریت را تقویت یا تثبیت کنیم یا تغییر بدهیم. اگر نیاز به تغییر بوده، برابر با اساس‌نامه فدراسیون‌های ورزشی کار غیر قانونی اتفاق نیفتاده و تغییرات انجام شده است. تغییرات در همین راستا بوده و امیدواریم این تصمیمات به نحو احسن باشد. باید به تصمیمات احترام بگذاریم.»

سجادی در مورد احتمال تعلیق برخی فدراسیون‌ها توسط فدراسیون جهانی آن رشته‌ها هم گفت: «می‌گویند فدراسیون‌های بین‌المللی این رشته‌ها را تعلیق می‌کنند. ولی تغییرات در فدراسیون‌های مورد نظر طبق اساس‌نامه فدراسیون‌های ایران شکل گرفته و همان‌طور که فدراسیون‌های جهانی این رشته‌ها سال‌ها قبل به این تغییرات احترام گذاشته‌اند، الان هم احترام می‌گذارند و ما را تعلیق نمی‌کنند.»

سجادی همچنین از تغییرات در سه فدراسیون دیگر خبر داد و گفت: «فدراسیون‌های ژیمناستیک، ورزش‌های رزمی و کاراته هم در حین المپیک یا بعد از المپیک مجامع‌شان برگزار می‌شود تا رئیس فدراسیون انتخاب شود. ما این مجامع را یک زمانی برگزار می‌کنیم که به کار المپیک ما لطمه نزند.»

شفیع هم بعد از این صحبت‌های سجادی گفت: «من هم به دوست و سرور گرامی آقای دکتر عباسی تبریک می‌گویم!

به نظر می‌رسد شفیع با تمجیدهایی که از وزیر ورزش و معاون ورزشی او انجام داد، بعید است از ریاست فدراسیون هاکی برکنار شود. او هم یکی از روسایی بود که شایعه شده بود به زودی از فدراسیونش برکنار خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
اگه نگه که خودش هم عوض میشه
ایران بلند گوی مجیز گوها شده مجبوریم برنامه وارث را ببینیم ان از خیابانی اینهم از این اقا
تایید نکنی مشمول ذمه ای
این مجیزگوهامملکت رو به بدبختی کشیدن.واقعا امروزازدیدن وشنیدن حرفهای این آقاخجالت کشیدم،آقای شفیع دو روز دنیا ارزش این بادمجان دور قاب چیدن رو نداره.