پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 9 May 2024
 
۰
سردار سلیمانی:

اسلام ناب در جبهه ها به تصویر کشیده شد

پنجشنبه ۴ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۲۰:۳۱
کد مطلب: 224846
فرمانده سپاه قدس با اشاره به نقش تبلیغات در هشت سال دفاع مقدس گفت: در این دوران اسلام ناب به خوبی از سمت رزمندگان ایران اسلامی به تصویر کشیده شد.
به گزارش جهان به نق از مهر، سردار سرلشکر قاسم سلیمانی چهارشنبه شب در آیین یادواره شهدای تبلیغات لشکر 41 ثارالله با اشاره به نقش عملیات بیت المقدس در آزاد سازی کشور گفت: این عملیات یکی از بی نظیرترین عملیات های نظامی دنیا است.

سردار سلیمانی با اشاره به اینکه این عملیات 20 روز به طول انجامید گفت: رزمندگان اسلام استفاده از اصل غافلگیری توانستند دشمنان را مغلوب قدرت تفکر و اراده خود کنند.

یادگار دوران دفاع مقدس با اشاره به جامعیت عملیات بیت المقدس گفت: بخش های مختلف جنگ را می توان در این عملیات به خوبی مشاهده کرد.

وی هشت سال دفاع مقدس را معرف تشییع دانست و افزود: رزمندگان ایران اسلامی با توکل به ذات احدیت و ایمان خود موفق شدند در سوم خرداد خرمشهر را آزاد کنند.

سردار سلیمانی گفت: در دوران هشت سال دفاع مقدس همه دنیا علیه ایران بودند و دلاورمردان ایران اسلامی دست خالی اما با ایمانی قوی و با کمک تدابیر هوشمندانه رهبر کبیر انقلاب به جهانیان ثابت کردند که در دنیا شکست ناپذیر هستند.

فرمانده سپاه قدس یادآور شد: امام خمینی( ره) بعد از انقلاب تحولی اساسی و بنیادی در ایران ایجاد کردند و ایران اسلامی را در جهان به عنوان یک کشور مستقل و با مردمانی آزاده مطرح کردند.

یادگار دوران دفاع مقدس با بیان اینکه تبلیغات فرهنگ تشیع را به مصطلحات اساسی جنگ تبدیل کرد افزود: در جای جای جبهه حق علیه باطل می توانستیم آیات و مضامین اسلامی را مشاهده کنیم.

وی با بیان اینکه تبلیغات، بخشی بود که از خط مقدم جبهه تا دورترین اردوگاه ها را پوشش می داد افزود: این گستردگی به مرور اتفاق افتاد به طوری که در ابتدا بسیار محدود بود ولی بعد به سرعت منتشر شد و در هر گردانی یک مسئول تبلیغات گردان شکل گرفت.

سردار سلیمانی نقش اصلی تبلیغات را توسعه معارف شیعی و دینی دانست و بیان داشت: تبلیغات همچنین در عمق بخشی اعتقادی و احساسی و روحیه دادن به رزمندگان بسیار تاثیر گذار بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *