جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
سرلشکر سلیمانی:

مجالس اهل بیت (ع) باید استمرار داشته باشد‌

پنجشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۱۲
کد مطلب: 593474
فرمانده نیروی سپاه قدس با اشاره به اینکه برگزاری مجالس اهل بیت(ع) باید استمرار داشته باشد گفت: در تمام مراحل زندگی نیاز به برگزاری جلسات اهل بیت(ع) داریم.
مجالس اهل بیت (ع) باید استمرار داشته باشد‌
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم؛ سردار سرلشکر حاج قاسم سلیمانی امشب در آخرین شب از مراسم روضه خوانی در بیت الزهرای کرمان در جمع عزاداران فاطمی اظهار داشت: مجالس اهل بیت(ع) مجالس تربیتی است و فقط ذکر مصیبت نیست.
 
وی با اشاره به اینکه در تمام مراحل زندگی نیاز به جلسات اهل بیت(ع) داریم گفت: این ذکر مصیبت فرصتی است برای علاج مصیبت‌های خودمان و باید قدر بدانیم.

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر توسعه مجالس اهل بیت(ع) در طول سال بیان کرد: همه ما فرزند داریم و فرزندان ما صاحب نسل می‌شوند و باید آنها را با عظمت ائمه اطهار(س) آشنا کنیم.

وی با اشاره به اینکه مجالس اهل بیت(ع) باید استمرار داشته باشد خاطرنشان کرد: این جلسات، جلسه معرفت‌افزایی است.

وی با قدردانی از حضور گسترده مردم در مراسم روضه‌خوانی حضرت زهرا(س) و همچنین تشکر از حجت‌الاسلام والمسلمین راشد‌یزدی برای سخنرانی این چند شب با گرامیداشت یاد و خاطره آیت الله حائری شیرازی گفت: این علما مانند شیشه عطر هستند و حضورشان در هر منطقه باعث معطر شدن فضا و برکت در آن منطقه می‌شود.

به گزارش تسنیم مراسم روضه خوانی در بیت الزهرای کرمان همه ساله به مناسبت ایام شهادت حضرت زهرا(س) با حضور سرلشکر سلیمانی در کرمان برگزار می شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *