پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ - 23 May 2024
 
۰

مظلومی:‌قبل از بازی جانشینم را تعیین کردند!

شنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۰۹:۳۹
کد مطلب: 208162
سرمربی تیم فوتبال استقلال در واکنش به شایعات مطرح شده گفت:‌ جالب است که قبل از بازی برایم جانشین تعیین کردند.
به گزارش فارس پرویز مظلومی پس از پیروزی ۲ بر صفر برابر ذوب‌آهن در مرحله پلی‌آف قهرمانان آسیا گفت: این بازی در سطح آسیا برگزار شد. به ذوب‌آهن تبریک می‌گویم، آنها خوب و مردانه بازی کردند. به تماشاگران هم تبریک می‌گویم که شاهد یک فوتبال تاکتیکی بودند. از هواداران تشکر می‌کنم زیرا آنها یار دوازدهم ما بودند.

وی ادامه داد: ۴ روز پیش بازی کردیم و ریکاوری خوبی داشتیم. هواداران ما را شرمنده کردند و تیم با تشویق‌های آنها رو به جلو حرکت می‌کرد. از امروز به بازی با الاتفاق فکر می‌کنم. هواداران باید در آن بازی هم ما را حمایت کنند. می‌خواهیم به مرحله بعد صعود کنیم. الاتفاق فوتبال ایران را خیلی خوب می‌شناسد.

مظلومی در پاسخ به سؤال خبرنگاری که پرسید گفته می‌شد اگر امروز شکست می‌خوردید هنکه سرمربی استقلال می‌شد و مهدی پاشازاده هم به جمع کادر فنی استقلال می‌آمد، عنوان کرد: در مورد شایعات حرف نمی‌زنم. در فوتبال شایعه زیاد است. پاشازاده فرد بزرگی است اما من تقاضا نکردم کسی به جمع کادر فنی اضافه شود. هنکه هم‌‌ اکنون در کادر فنی استقلال حضور دارند و کارش را انجام می‌دهد. جالب است که قبل از بازی برای من جانشین تعیین کرده‌اند.

وی با اشاره به شرایط تیمش گفت: پزشکان سعی می‌کنند فریدون زندی را به بازی با الاتفاق برسانند. دو روز هم به بازیکنان استراحت و ریکاوری دادیم. تیم ما خیلی هماهنگ است و برابر ذوب آهن خوب و حرفه‌ای کار کرد. ساموئل هم اگر در روزهای اول با ما هماهنگ نبود به خاطر این بود که تازه به جمع استقلالی‌ها اضافه شد. او بازیکن حرفه‌ای و باهوشی است و وظیفه‌اش را در زمین می‌داند.

مظلومی تأکید کرد:‌ ساموئل در نیمه اول خوب بود و ما وظایف دفاعی به او دادیم. او در حملات هم خوب ظاهر می‌شد و به تیم کمک کرد. از او راضی هستم و قطعاً‌ در روزهای آینده با ما هماهنگ‌تر خواهد شد.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس مبنی براینکه هواداران استقلال شما را با لقب سوبله چوبله تشویق کردند و ازاین کار خوشحال شدید، خندید و گفت:‌ من دنبال لقب نیستم. این هواداران هستند که لقب می‌سازند و من از آنها تشکر می‌کنم اما اگر آنها استقلال را تشویق کنند من بیشتر به دلم می‌نشیند و این مسئله برایم مهم است.

سرمربی استقلال در مورد حرف‌‌های ابراهیم‌زاده قبل از بازی مبنی براینکه برنده این مسابقه می‌تواند تا فینال آسیا برود گفت:‌ از لطف ابراهیم‌زاده تشکر می‌کنم. استقلال اکنون تیم کاملی نیست و چند بازیکن مصدوم دارد. با این حال ما ابتدا به بازی با الاتفاق فکر و بعد به مراحل بعدی فکر خواهیم کرد. برای ما مایه امیدواری است که مجتبی جباری تمریناتش را شروع کرده و این می‌تواند برای استقلال خیلی خوب باشد.

مظلومی در مورد روش بازی این تیم مقابل ذوب‌آهن گفت:‌ ابتدا با روش ۴-۴-۲ به میدان آمدیم اما وقتی ذوب‌آهن فشار آورد شریفات را به میدان فرستادیم و سیستم بازی ما عوض شد. ۲ گل زدیم و شریفات هم فرصت‌های گلزنی داشت که از آنها استفاده نکرد. خوشبختانه هیچ مشکل روحی و روانی نداریم و شریفات بازیکن تاثیرگذاری بود.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگاری که می‌خواست در مورد اظهارنظر برخی آقایان (قلعه‌نویی) و اتفاقات لیگ برتر سؤال کند گفت: در این جلسه فقط در مورد مسابقات آسیایی حرف می‌زنم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *