يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 5 May 2024
 
۰
۴

15 طرح دشمن برای انتخابات/ فردی كه داعیه انقلابی داشت ریزش كرده است

سه شنبه ۴ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۱۰:۵۱
کد مطلب: 205362
وزیر اطلاعات تصریح کرد: در جایی كه خواص اصحاب جبهه حق همچون زبیر كه پیرو حضرت علی (ع) بود، به واسطه تحركات فرزندش و زمینه سازی برای انحراف خواص به ورطه مقابله با ولی خود كشیده شد، وجود دارد، جایی برای این پرسش نیست كه چرا فردی كه تا چندی پیش داعیه انقلابی داشت امروز ریزش پیدا كرده است
به گزارش جهان به نقل از خبرگزاری ها، حجت الاسلام و المسلمین حیدر مصلحی دوشنبه شب در مسجد 'سید' اصفهان با اشاره به تلاش استكبار برای ترویج یاس و ایجاد جنگ روانی علیه ایران اسلامی، افزود: همانگونه كه رهبر معظم انقلاب فرمودند وضعیت فعلی ما قرار گرفتن در شعب ابی طالب نیست بلكه وضعیت ما بدر و خیبر است.

وی اظهارداشت: تحریم های بی اثر غرب علیه نظام اسلامی برای ما تهدید نیست بلكه فرصت است و تاكنون بركات فراوانی داشته است.

وی تصریح كرد: اگر استكبار دانشمندان ما را مذبوحانه ترور می كند بدلیل این است كه می بینند تحریم های آنها نتوانسته جلوی پیشرفت نظام اسلامی را بگیرد.

وزیر اطلاعات به هشدارهای رهبر معظم انقلاب درباره وضعیت بدر و خیبری كشور اشاره كرد و گفت: مبلغین، دلداده ها و كسانی كه رسالت بصیرت بخشی به مردم را برعهده دارند، ابعاد مختلف بدر و خیبر را باید برای مردم بیان كنند.

وی تاكید كرد: امروز تمام قارون های منطقه با حمایت استكبار دست به دست هم داده اند تا در مقابل نظام اسلامی بایستند و همانند جنگ خندق و خیبر نظام اسلامی را از پای درآورند ولی پیروزی قطعی با اسلام و مسلمین است.

حجت الاسلام مصلحی با اشاره به اینكه دشمن ۱۵ طرح برای مقابله با نظام اسلامی در آستانه انتخابات مجلس در دست اقدام دارد، گفت: مدیریت ولایی به بهترین وجه مدیریت می كند، هشدار می دهد، مراقب است و راه را می نمایاند.

وزیر اطلاعات، دامن زدن به اختلافات داخلی بویژه اختلاف در جریان های ارزشمدار، ملتهب ساختن فضای سیاسی كشورو زیر سوال بردن سلامت انتخابات، ایجاد جنگ نیمه سخت سیاسی و اطلاعاتی، دامن زدن به اغتشاشات اجتماعی در قالب نارضایتی ها را ازجمله طرح های دشمن در آستانه انتخابات مجلس نهم بیان كرد.

وی همچنین، ترویج روحیه بی اعتمادی به نظام و تعمیم برخی ضعف ها به كل نظام، كشاندن موج بی ثباتی منطقه به داخل كشور، راه اندازی جنگ روانی برای كاهش مشاركت عمومی مردم در انتخابات مجلس، سوء استفاده از اختلافات قومی و قبیله ای، تشدید تحریم های اقتصادی و فضا سازی جنگ رسانه ای برای ایجاد رعب و وحشت در ملت را از مهمترین برنامه های دشمن تا زمان برگزاری انتخابات آتی مجلس عنوان كرد.

وزیر اطلاعات با بیان اینكه انتخابات مجلس نهم از ویژگی های خاصی برخوردار است، تصریح كرد: این انتخابات، مشاركت گسترده مردم را می طلبد.

وی تاكید كرد: نیروهای علاقه مند به انقلاب باید توجه داشته باشند كه حضور گسترده مردم در انتخابات، پاسخ محكمی به دشمن است و لذا باید برای بصیرت بخشی مردم در این زمینه تلاش كنند.

حجت الاسلام مصلحی با اشاره به اشرافیت وزارت اطلاعات بر تحركات دشمن در داخل و خارج، گفت: اگر در گوشه ای اتفاقی می افتد به خاطر هجمه سنگینی است كه دشمن تدارك دیده است.

وی با اشاره به ایستادگی مردم ایران در هشت سال دفاع مقدس، گفت: شهدای اصفهان نشان این ایستادگی در برابر استكبار هستند و امروز هم اگر دانشمندی از ما را به شهادت می رسانند، مجموعه ای دانشگاهی در این مسیر شكل می گیرد.

وزیر اطلاعات خاطر نشان كرد: هشیاری و شناخت حد و مرزها و بصیرت بخشی به آحاد مردم و كار پژوهشی و دقت در سخنان و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب مسوولیت امروز ماست.

وی با بیان اینكه بصیرت بخشی، شناخت حق از باطل در دوران ظلمت است كه به انسان های متقی اعطا می شود، گفت: بصیرت بخشی وظیفه ولی و بصیرت پذیری وظیفه امت است.

حجت الاسلام مصلحی مهمترین مشكل دوران امیر المومنین (ع) را مردمی بصیرت ناپذیر دانست و افزود: مردم ما با حضور خود در عرصه های مختلف از جمله ۹ دی نشان دادند، ملتی بصیرت پذیر هستند.

وی تصریح كرد: این روحیه را باید با تبعیت از گفتمان امام(ره) و رهبری دنبال كرد نه گفتمان های دیگری كه برخی دنبال می كنند كه این هشیاری می طلبد.

وزیر اطلاعات اظهارداشت: وقتی رهبر معظم انقلاب در مسائل منطقه ورود و بحث بیداری اسلامی را مطرح می كنند، پس از برگزاری همایش بیداری اسلامی شاهدیم كه دشمنان اعتراف می كنند كه حضرت آیت الله خامنه ای، رهبری بیداری اسلامی را بر عهده دارد.

وی تاكید كرد: برغم اینكه دشمن در تلاش است انقلاب و مدیران انقلاب را به سمت بحران داخلی بكشاند، رهبر معظم انقلاب به بهترین وجه جهان اسلام را راهنمایی می كنند.

حجت الاسلام مصلحی با اشاره به اینكه رهبر معظم انقلاب در ۱۲ سال پیش بحث خواص و عوام را مطرح كردند، خاطرنشان كرد: ریزش ها و رویش ها در تاریخ وجود داشته و دارد و نباید از این مساله هراس داشت.

وی یادآور شد: در جایی كه خواص اصحاب جبهه حق همچون زبیر كه پیرو حضرت علی (ع) بود، به واسطه تحركات فرزندش و زمینه سازی برای انحراف خواص به ورطه مقابله با ولی خود كشیده شد، وجود دارد، جایی برای این پرسش نیست كه چرا فردی كه تا چندی پیش داعیه انقلابی داشت امروز ریزش پیدا كرده است.

وزیر اطلاعات گفت: در برابر جبهه حاكمیت صالحان مجموعه ای مانع تراش وجود دارند كه مانع از ایجاد حكومت صالحان می شوند و در كنار آنها زمینه سازانی هستند كه عمدتا از جبهه خواص اهل حق بوجود می آیند و یاران آنها می شوند.

وی تصریح كرد: اگر حاكمیت و خود خواص اهل حق بر وضعیتشان مراقبت نداشته باشند، مرور زمان آنها را در جرگه زمینه سازان قاتلان صالحان قرار می دهد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
من تعجب میکنم چطور شما خودتان را در جایگاه امام معصوم و حکومت رو در جایگاه حکومت معصوم قرار میدید بابا چرا به این نکته ساده توجه نمیکنید وقتی شما در این جایگاه ها خودتان رو تعریف کردید یعنی در این جایگاه در موقعیت اشتباه کردن نیستید و وقتی اشتباه کردید دقیقا موضوع به ائمه ربط پیدا میکنه و.... بابا شما شمایید اولیای معصوم اللهی هم معصومین چرا اینکارو میکنین اشتباهات شما در طرفرداری از احمدی نژادرو چی تفسیر میکنید ؟
من بعنوان یک جانباز که دستی هم نه در حکومت دارم ونه در دسته ی های مرسوم جامعه دلم خونه از این بی تدبیری ها که متاسفانه همش هم به نام اسلام داره تموم میشه ترو خدا درست فکر کنید و مسایل رو با میانه روی حل کنید
United States
خدا ایشان را برای ملت حفظ کند. حقیقتا ایشان شخصیت ممتازی هستند در این برهه حساس.
United States
"من تعجب میکنم چطور شما خودتان را در جایگاه امام معصوم و حکومت رو در جایگاه حکومت معصوم قرار میدید بابا چرا به این نکته ساده توجه نمیکنید ..."


دوست عزیز جانباز
اولا باعث تاسفه که شمایی که برای این انقلاب یا نظام جانبازی کردید هنوز با نوع رابطه حکومت با مردم و نحوه اصالت اون اشنا نیستید.
اولا اینا خودشونو جای معصومین نذاشتن مثالی براتون می زنم تا با مساله اشنا بشید. اگر اشتباه نکنم امام هادی (ع) و امام حسن عسگری (ع) مرحوم حضرت عبدالعظیم حسنی (ره) رو به عنوان نماینده بهدیگر بلاد فرستادند و این بزرگوار هم به نمایندگی از امام معصوم (ع) مسائل مردمو حل می کرد . حالا درباره حکومت اسلامی هم میگیم چون این حکومت میخواد منویات و دستورات دشن اسلام و مذهب جعفری رو پیاده کنه بهش میگیم حکومت اسلامی نه جکومت معصومین (ع). این گذشته ولی فقیه رو هم نائب عام (و نه خاص) امام زمان معرفی می کنیم. همونطور که می دونید وقتی بحث نیابت مطرح میشه هر اشتباهی هم باشه به خود نائب برمیگرده. از این مسائل گذشته نه امام (ره) و نه رهبری معظم هیچکدوم خودشونو مبرای از خطا ندونستن و هرجا لازم بوده از مردم هم عذر خواهی کرده و خواهند کرد در قبال اشتباهاتشون. اما مسئولین هم کسی خودشو مبرای از اشتباه ندونسته. بهتره جای سفسطه و بستن توهماتمون به حکومت اسلامی بریم و مطالعه کنیم و با انصاف بیشتری قضاوت کنیم.
Iran, Islamic Republic of
کاش وزارت اطلاعات بر بازارهای ارز و سکه هم نظارتی داشته باشد.