دوشنبه ۷ خرداد ۱۴۰۳ - 27 May 2024
 
۰

الگوی منزوی کردن فتنه گران از نگاه رئیس رسانه ملی

پنجشنبه ۶ خرداد ۱۳۸۹ ساعت ۲۰:۵۰
کد مطلب: 116482
رئیس سازمان صدا و سیما منزوی کردن ملی - مذهبی ها پس از سال های 1360 را الگوی منزوی کردن فتنه گران دانست.

به گزارش واحد مرکزی خبر ، ضرغامی در حاشیه کنگره جمعیت ایثارگران اظهار داشت: شناخت و استفاده از تمامی ظرفیت‌های مفید و مباح برای کارآمدی و اثربخشی بیشتر شبکه‌های جمهوری اسلامی ، از جمله ضروریات امروز است و دشمن تلاش می‌کند تا مزیت‌های نسبی خود را در این حوزه‌ها جستجو کند .

وی از همه دلسوزان جامعه به ویژه نخبگان حوزوی و دانشگاهی خواست تا در این زمینه با درک بیشتر مسئولیت خطیر رسانه در حفظ وحدت ملی و استمرار پیوستگی آحاد جامعه با نظام جمهوری اسلامی ؛ از همکاری و همراهی لازم دریغ نورزند.

رئیس سازمان صدا و سیما همچنین با اشاره به جایگاه تحزب و تشکیلات در قرآن و روایات اسلامی گفت : بر این مبنا نصرت و یاری پروردگار به جمعیت‌های هم دل تعلق می‌گیرد.

آقای ضرغامی انسجام ، هم‌افزائی، کار منظم و منضبط تشکیلاتی در راستای مصالح کشور و حول عمود خیمه نظام یعنی ولایت فقیه را ضرورت حفظ اقتدار و تداوم موفقیت‌های همه جانبه کشور دانست و از جمعیت ایثارگران به دلیل برخورداری از این ویژگی‌ها تقدیر کرد.

وی آرمان‌گرائی در عین واقع‌بینی را از جمله نکات مثبت جمعیت ایثارگران دانست و از آنان خواست تا با صورت بندی مطالبات عمومی مردم و نیازهای کلی جامعه ؛ و با ایجاد پل ارتباطی بین تشکل‌های درون نظام و دستگاه‌های اجرائی ؛ کارآمدی نظام را افزایش دهند.

رئیس سازمان صدا و سیما ، ایثارگری در فضای سیاسی کشور را ایجاد همدلی ، تحمل مخالف و کمک به سایر نیروهای داخل نظام در عین حفظ آرمانها و ارزشهای اصیل انقلاب دانست و از سیاسیون کشور خواست در راه رسیدن به قله، رعایت همه اعضاء گروه را بکنند و با تنظیم سرعت و مسیر خود فرصت برای جبران برخی عقب‌ماندگی‌ها را به سایرین بدهند.

رئیس رسانه ملی با اشاره به اقدامات جریان فتنه در یکسال گذشته گفت : اینک که این جریان به طور طبیعی از صحنه سیاسی کشور حذف شده ، فرصت مناسبی برای "بازمهندسی" و "بازآرائی" فضای سیاسی و جناح‌های مختلف سیاسی در کشور می‌باشد. وی موضع هوشمندانه حضرت امام (ره) در سال 60 پس از حذف گروه‌های ملی ـ مذهبی و منافقین را الگوی خوبی برای شرایط فعلی کشور دانست و از همه جریان‌های سیاسی معتقد به نظام و رهبری به ویژه جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی خواست تا در این زمینه ابتکار عمل را به دست گیرند.

آقای ضرغامی با تشریح اقدامات و نقش رسانه ملی در برگزاری موفق انتخابات ریاست جمهوری دهم و خلق حماسه به یادماندنی 9 دی ؛ اقدامات گسترده رسانه‌های استکباری و وابستگان آنان را ناموفق خواند و اعتماد عمومی مردم به دستگا‌ه‌های تبلیغی نظام را پشتوانه و ذخیره کشور دانست .

رئیس رسانه ملی با اشاره به وجود ماهواره‌های متعدد در فضای جمهوری اسلامی گفت : امروز دشمن با همه وجود طعم شکست در این رقابت را احساس کرده تا جائی که حتی اکثریت بینندگان برنامه‌های این شبکه‌ها در نظرسنجی‌‌ها؛ با صراحت از فساد عمیق و طرح موضوعات زشت اخلاقی و غیر انسانی در آن سخن می‌گویند.

آقای ضرغامی با اشاره به آسیب‌های موجود در فرهنگ عمومی کشور گفت : بسیاری از بانوانی که از حجاب کامل برخوردار نیستند معتقد و مدافع نظام جمهوری اسلامی و دشمن سرسخت دخالت بیگانگان و وطن فروشان در امور کشور هستند و حساب آنان با عده بسیار قلیلی که ساماندهی شده در این عرصه وارد شده‌اند جداست .

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *