يکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - 2 Jun 2024
 
۰

رئیسی درگذشت علامه کورانی را تسلیت گفت

يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۰۵
کد مطلب: 881068
رئیس جمهور در پیامی درگذشت عالم وارسته علامه علی کورانی پژوهشگر، محقق و نویسنده برجسته لبنانی را به حوزه‌های علمیه، علمای اعلام ایران و لبنان و بیت مکرم آن مرحوم تسلیت گفت.
رئیسی درگذشت علامه کورانی را تسلیت گفت
به گزارش جهان نيوز، سید ابراهیم رئیسی ضمن تسلیت درگذشت علامه کورانی عاملی تصریح کرد: این روحانی مجاهد و پرتلاش با حضور فعال در عرصه‌‏های مختلف علمی، فرهنگی و اجتماعی، سالیان متمادی از عمر شریف خود را در کنار تبیین و ترویج معارف اسلامی، صرف انجام فعالیت‌های اجتماعى و خیرخواهانه از جمله ساخت مسجد و بیمارستان و تأسیس مراکز علمی و آموزشی کرد و آثار ماندگاری از خود بر جا گذاشت که قطعاً توشه‏ای گرانبها برای آخرت ایشان خواهد بود.

متن پیام رئیس جمهور به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
إذا ماتَ المؤمن الفقیه ثلُمَ فی ألإسلام ثُلمة لا یَسُدّها شَیء
درگذشت عالم وارسته، علامه على کورانى عاملى پژوهشگر، محقق و نویسنده برجسته لبنانی و مدیر فقید مرکز «تحقیقات المعجم الفقهی»، موجب اندوه و تالم خاطر شد.

این روحانی مجاهد و پرتلاش با حضور فعال در عرصه‏های مختلف علمی، فرهنگی و اجتماعی، سالیان متمادی از عمر شریف خود را در کنار تبیین و ترویج معارف اسلامی، صرف انجام فعالیت‌های اجتماعى و خیرخواهانه ازجمله ساخت مسجد و بیمارستان و تأسیس مراکز علمی و آموزشی کرد و آثار ماندگاری از خود بر جا گذاشت که قطعاً توشه‏ای گرانبها برای آخرت ایشان خواهد بود.

اینجانب این ضایعه را به حوزه‏های علمیه، محضر علمای اعلام ایران و لبنان، دوستداران و بیت مکرم آن مرحوم تسلیت می‏گویم و از درگاه خداوند سبحان برای ایشان علو درجات و حشر با اولیای الهی را مسألت دارم.
https://jahannews.com/vdciqzavvt1avu2.cbct.html
jahannews.com/vdciqzavvt1avu2.cbct.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *