چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 1 May 2024
 
۰
۱

بن گویر خواستار اعدام زندانیان فلسطینی شد

پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۰۲
کد مطلب: 877238
وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی خواستار اعدام زندانیان «امنیتی» با هدف خلوت شدن زندان‌ها و بازداشتگاه‌های این رژیم شد.
بن گویر خواستار اعدام زندانیان فلسطینی شد
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، «ایتامار بن گویر» وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی در جدیدترین اظهارنظر جنجالی خود با اشاره به کمبود فضای زندان‌ها و بازداشتگاه های رژیم به دلیل کثرت افراد زندانی و بازداشت شده، خواستار اجرای حکم اعدام برای مجرمان امنیتی شد.

به نوشته وبگاه القدس العربی، بن گویر افزود: «در صورت احیای قانون اعدام در اسرائیل، ما شاهد خلوت شدن فضای زندان ها و بازداشتگاه ها خواهیم بود».

درخواست اعدام مجرمان امنیتی از آن رو حایز اهمیت است که رژیم صهیونیستی بسیاری از فلسطینیان را با همین اتهام در زندان ها و بازداشتگاه های نامناسب نگهداری می‌کند. به گفته دفتر اطلاع‌رسانی دولتی در غزه، ارتش صهیونیستی از ابتدای جنگ بیش از 5 هزار فلسطینی را بازداشت کرده است.

در این میان در حالی که زندان‌های رژیم صهیونیستی مملوء از اسرای فلسطینی است، کابینه نتانیاهو روز چهارشنبه اضافه شدن هزار سلول دیگر به زندان‌ها را تصویب کرد.

بن گویر پیش‌تر و همزمان با عملیات طوفان الاقصی مقاومت فلسطین در 7 اکتبر دستور قطع برق و آب برای زندانیان فلسطینی دربند رژیم صهیونیستی را داده بود.
https://jahannews.com/vdcc1mq442bqmi8.ala2.html
jahannews.com/vdcc1mq442bqmi8.ala2.html
برچسب ها: اسرائیل زندان
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
این موجود درّنده‌خو باید اعدام بشه که بسیاری از شرارت‌ها و فتنه‌ها از گور همین آدم بلند میشه