سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰

بهترین هتل‌های پاریس در نزدیکی مراکز خرید این شهر

چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۰۲
کد مطلب: 877183

حتما می‌دانید که سفر به پاریس رویایی زمانی کامل می‌شود که از مراکز خرید متنوع و مجلل آن دیدن کنید. مردمان پاریس همیشه در جهان به شیک پوشی و خوش استایل بودن معروف هستند بنابراین سر زدن به مراکز خرید این شهر خالی از لطف نیست. چنانچه شما هم اهل گشت‌و‌گذار در مراکز خرید بزرگ و کوچک هستید، پیشنهاد می‌دهیم از فروشگاه‌ها و مرکز خریدهای لوکس پاریس غافل نشوید.

تمامی برندهای لاکچری دنیا را می‌توان به راحتی در مراکز خرید پاریس یافت. بیشتر کسانی که به منظور خرید به پاریس سفر می‌کنند، دوست دارند محل اقامتشان در نزدیکی این مراکز باشد تا در رفت‌و‌آمد دچار مشکل نشوند. چنانچه شما هم علاقه‌مند به اقامت در هتل‌های پاریس در نزدیکی مراکز خرید این شهر هستید، تا پایان با ما همراه باشید.
لازم به ذکر است که با فلای‌تودی می‌توان بهترین هتل پاریس را با به صرفه‌ترین قیمت رزرو نمود.

هتل کامپانیل پاریس Campanile Paris Est - Porte de Bagnolet

هتل کامپانیل یکی از بهترین گزینه‌ها برای گردشگرانی است که به دنبال گشت‌وگذار و بازدید از مکان‌های دیدنی پاریس هستند. این هتل فاصله بسیار کمی با مرکز شهر دارد؛ به طوری که از ورودی هتل تا ایستگاه مترو و اتوبوس تنها ۱۵ دقیقه پیاده‌روی دارد و بعد از آن می‌توانید هرجایی که مدنظر دارید با این وسایل نقلیه بروید. فاصله این هتل تا مکان‌های دیدنی مثل موزه لوور، برج ایفل، طاق پیروزی و کاخ ورسای نیز حدود ۱۰ الی ۱۵ دقیقه پیاده‌روی می‌باشد.
به صورت کلی هتل کامپانیل پاریس مزایا و ویژگی‌های قابل تعریف زیادی دارد؛ اما اصلی‌ترین ویژگی که معمولا مسافران به سبب آن جذب هتل می‌شوند، دکوراسیون فوق‌العاده آن است. تمامی اتاق‌های هتل دارای دکوراسیونی مدرن و شیک هستند که اکثرا میهمانان در همان چند ثانیه اول شیفته اتاق‌های خود می‌شوند.
بار، کافی شاپ، رستوران، وای فای رایگان، تلویزیون در فضاهای مشترک، روزنامه رایگان در لابی، تصفیه آب آسانسور، اتاق جلسات، مرکز تجاری و... نمونه‌هایی از امکانات هتل هستند.

هتل نووتل شرق پورت د بانیولی Novotel Paris Est

بیشتر کسانی که تجربه اقامت در هتل نووتل شرق پاریس را داشتند به سبب رفتار حرفه‌ای پرسنل و ارائه امکانات مناسب، رضایت کامل خود را نسبت به این هتل نشان دادند. هتل بی‌نظیر نووتل شرق، دارای لابی و فضاهایی شیک و دنج است که قطعا چنین محیط‌هایی برای گذراندن وقت با عزیزانتان، بهترین گزینه می‌باشد.
بسیاری از کسانی که به منظور امور کاری و تجاری به پاریس سفر می‌کنند، می‌توانند بر روی اتاق‌ کنفرانس و اتاق‌های جلسه این هتل حساب باز کنند. هتل نووتل شرق دارای مجهزترین اتاق‌های جلسه و اتاق کنفرانس است به طوری که بسیاری از همایش‌های بزرگ در این هتل برگزار می‌شود.
رستوران، امکانات بدنسازی، گیفت‌شاپ، تصفیه آب، آسانسور، وندینگ ماشین/ دستگاه فروش خودکار، روزنامه رایگان در لابی، کتابخانه، صندوق امانات در پذیرش و... نمونه‌هایی از امکانات هتل هستند.
موقعیت جغرافیایی هتل نیز بی‌نظیر است و در برخی اتاق‌ها مهمانان به چشم‌اندازی عالی از برج ایفل دسترسی دارند.

هتل نووتل پاریس لا دفنس اسپلاند پاریس Novotel Paris La Défense Esplanade

هتل نووتل پاریس از معروف‌ترین هتل‌‌های 4 ستاره است که در میان رقبا توانسته به رتبه و امتیاز خوبی برسد. هر امکاناتی که مسافران برای رفاه نیاز داشته باشند، در هتل تعبیه شده است. در این هتل حتی به منظور آسایش و راحتی بیشتر افراد ناتوان، مسیرها و ورودی‌های مختلف به گونه‌ای بهینه سازی شده که عبور ویلچر نیز امکان پذیر باشد.

امکانات بدنسازی، مرکز خرید در محل، آسانسور، وندینگ ماشین/ دستگاه فروش خودکار، روزنامه رایگان در لابی، کتابخانه، صندوق امانات در پذیرش، سالن پذیرش، اتاق کنفرانس و... برخی از امکانات هتل هستند.
کارکنان هتل به چندین زبان آلمانی، پرتغالی، انگلیسی، چینی (ماندارین)، ایتالیایی، فرانسوی و اسپانیایی میهمانان را پذیرش و راهنمایی می‌کنند.

هتل سیتیزن ام پاریس citizenM Paris Champs-Élysées

سیتیزن ام پاریس هتلی با امکانات کامل و جامع است که معمولا مسافران پاریس از آن ناراضی برنمی‌گردند. این هتل در مرکز شهر واقع شده و مکان‌های مهم و معروف پاریس نزدیک است.
اتاق‌های سیتیزن ام پاریس دارای دکوراسیونی مدرن و نوین هستند. به سبب رنگ‌های آرامش بخش به کار برده شده در دکوراسیون، میهمانان به راحتی با اتاق ارتباط می‌گیرند و اقامتی سرشار از آرامش و حس خوب را تجربه خواهند کرد.
برخی از امکانات هتل عبارتند از وای‌فای رایگان، سیگار کشیدن مجاز، آسانسور، صبحانه (با پرداخت هزینه اضافه)، اسپا، تلویزیون، سیستم تهویه هوا، تخت و مبلمان راحت، سرویس‌های خصوصی، تصفیه آب، صندوق امانت در پذیرش، مرکز تجاری ۲۴ ساعته و غیره.

خوشبختانه فضاهای مختلف هتل برای عبور ویلچر و افراد ناتوان بهینه شده است. از آنجایی که پذیرش هتل به صورت 24 ساعته می‌باشد، دیگر نیازی نیست دغدغه ورود و خروج و تحویل کلید اتاق را در ساعت‌های مختلف از شبانه‌روز داشته باشید.
دقت داشته باشید که ورود حیوانات خانگی به این هتل ممنوع است و چنانچه که دارای حیوان خانگی می‌باشید، بهتر است پیشنهادات دیگر را بررسی کنید.


 

رزرو هتل پاریس از فلای‌تودی

مراکز خرید پاریس به قدری لوکس و مجلل می‌باشند که گذشتن از آن‌ها برای کسانی که به دنبال برندهای درجه یک دنیا هستند، یک اشتباه محض است. اگر اهل گشت‌وگذار و خرید از مغازه‌های لوکس هستید، پیشنهاد می‌شود برای صرفه‌جویی در زمان و راحتی بیشتر در رفت‌و‌آمد، هتل پاریس را در نزدیکی مراکز خرید رزرو کنید.
مجموعه فلای‌تودی یکی از بهترین شرکت‌هایی است که با خیالی آسوده، می‌توان رزرو هتل پاریس را به آن سپرد. این مجموعه با در نظر گرفتن میزان بودجه و انتظارات شما، بهترین‌ها را برایتان در نظر می‌گیرد.
البته لازم به ذکر است که شرکت معتبر فلای‌تودی خدمات دیگری همچون ارائه ارزان‌ترین بلیط‌های قطار، بهترین بلیط‌های هواپیمایی داخلی و خارجی، اخد انواع ویزا از کشورهای مختلف (گردشگری، تجاری و سفارت) و برگزاری انواع تور مسافرتی را ارائه می‌دهد. دسترسی به خدمات ارائه شده، هم به صورت مراجعه حضوری و هم به صورت اینترنتی و از طریق وب‌سایت و اپلیکیشن فلای‌تودی امکان پذیر است.
چنانچه با مشکل روبه‌رو شدید و یا نیاز به اطلاعات بیشتر دارید، حتما با پشتیبانان مجموعه تماس بگیرید. پشتیبانان فلای‌تودی به صورت 24 ساعته به خوبی شما را راهنمایی خواهند کرد. با فلای‌تودی همراه شوید تا لذت سفری سرشار از خاطرات خوب را تجربه کنید.
https://jahannews.com/vdcbwzbwfrhbz8p.uiur.html
jahannews.com/vdcbwzbwfrhbz8p.uiur.html
برچسب ها: رپورتاژ
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *