سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰

برادرزاده اسماعیل هنیه نیز به شهادت رسید

چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۱۵
کد مطلب: 877165
رژیم صهیونیستی در بمباران امروز چهارشنبه مرکز نوار غزه، برادرزاده رئیس دفتر سیاسی حماس را به شهادت رساند.
برادرزاده اسماعیل هنیه نیز به شهادت رسید
به گزارش جهان نيوز، «به برادرت سلام برسان مادرجان». این جمله‌ای است که همسر برادر اسماعیل هنیه به فرزندش می‌گوید که امروز در بمباران منطقه الشیخ رضوان در نوار غزه به شهادت رسید.
رسانه‌های فلسطینی امروز اعلام کردند که در جریان بمباران امروز نوار غزه، برادرزاده رئیس دفتر سیاسی حماس به نام محمد عبدالکریم هنیه، نیز به شهادت رسید و به برادرش که پیشتر در طول جنگ کنونی غزه به شهادت رسیده بود، پیوست.

دو روز پیش نیز ملاک هنیه نوه اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس که در حمله رژیم اسرائیل در نوار غزه در روز عید فطر مجروح شده بود، به شهادت رسید.

دانلود
 
محمد هنیه پدر ملاک هنیه نیز در حمله پهپادی رژیم اسرائیل در نوار غزه به شهادت رسیده بود. سه پسر اسماعیل هنیه به همراه تعدادی از نوه‌های او در حمله پهپادی رژیم اسرائیل در اردوگاه الشاطی هدف قرار گرفتند و به شهادت رسیدند.
 
هنیه در واکنش به این خبر گفت:‌ «حدود ۶۰ نفر از اعضای خانواده من مانند همه ملت فلسطین به شهادت رسیدند و میان آنها هیچ تفاوتی وجود ندارد».
https://jahannews.com/vdcb0zbwsrhbz8p.uiur.html
jahannews.com/vdcb0zbwsrhbz8p.uiur.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *