پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 9 May 2024
 
۰

بهترین پارچه های بهاره را بشناسید

دوشنبه ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۲۹
کد مطلب: 876925
هر فصل آب و هوای خاص خود را دارد بنابراین نمی‌توان از همان لباس‌هایی که در زمستان استفاده می‌کردیم در بهار یا تابستان نیز استفاده نماییم. فصل بهار می‌تواند همزمان گرم و اندکی نیز سرد باشد. بنابراین لازم است در این فصل از پارچه مانتو ‌های مناسبی استفاده شود که در هر دو هوا قابل استفاده باشند. در این مطلب که توسط وب سایت مانتو تخصصی میرداماد تدوین شده است شما را با انواع پارچه‌های مناسب برای فصل بهار آشنا می‌کنیم و به شما خواهیم گفت که مانتوهای بهاره خود را بهتر است از چه جنس‌هایی تهیه نمایید تا برای فصل بهار مناسب باشند.

چه پارچه‌هایی مناسب فصل بهار هستند؟

همانطور که گفته شد هر فصلی پارچه‌های مناسب خود را دارد. در فصل بهار روزها معمولاً گرم و شب‌ها خنک‌تر می‌باشند. بنابراین لازم است در این فصل نیز از پارچه‌های مناسب برای دوخت البسه استفاده کنیم تا بتوانیم لباس‌های خود را در آب و هوای بهاری به طور مناسب استفاده نماییم. در ادامه شما را با چند مورد از بهترین پارچه‌ها برای فصل بهار و دوختن مانتو بهاره آشنا خواهیم کرد.

پارچه پنبه‌ای

پنبه گزینه بسیار مناسب برای فصل بهار است که الیاف ظریف و سبکی دارد و به شما کمک می‌کند یک مانتوی بهاره خنک بدوزید و از گرمای هوا در امان باشید. متریال پنبه ظریف و نازک است و در عین حال استحکام و مقاومت بسیار بالایی دارد و با شستشو کیفیت خود را از دست نخواهد داد. به همین دلیل می‌تواند یک انتخاب بسیار مناسب برای فصل بهار باشد.
علاوه بر این گرمای هوا موجب تعریق بیش از حد می‌شود و این بزرگترین معضل فصل بهار و تابستان است. تعریق می‌تواند موجب ایجاد لکه‌های زرد و بدرنگ بر روی لباس‌های شما شود. در این شرایط یک پارچه پنبه‌ای به دلیل تهویه مناسبی که دارد می‌تواند از طریق بیش از حد شما جلوگیری کرده و شما را خنک نگه دارد. همچنین عرق بر روی پارچه پنبه‌ای به سرعت خشک شده و لکه بر روی آن باقی نخواهد ماند .
به خاطر داشته باشید با وجود تمامی این مزایا پارچه پنبه‌ای یک ایراد بزرگ دارد و آن چروک پذیری بالای پنبه است. بنابراین لازم است شما دائماً لباس پنبه‌ای خود را اتوکشی نمایید.

پارچه لینن

پارچه لینن نرم، لطیف و جذاب است و می‌تواند یک گزینه بسیار عالی برای دوخت لباس‌های خنک بهاری و تابستانی از جمله مانتو بهاره باشد. علاوه بر این لینن تنفس پذیری بالایی دارد و شما می‌توانید از آن برای دوخت لباس‌های بهاری و تابستانی استفاده کنید. این پارچه خاصیت کشسانی ندارد و شکل اولیه خود را به خوبی حفظ خواهد کرد و پس از شستشو تغییر سایز نخواهد داشت. همچنین پارچه لینن آنتی باکتریال و ضد حساسیت است و رنگ آن نیز پس از شستشو تغییر نخواهد کرد. البته پارچه لینن نسبت به پارچه‌های پنبه و کتان قیمت بالاتری دارد. چنانچه قصد خرید مانتو از جنس لینن را دارید خوب است بدانید همچنین چروک پذیری این پارچه نیز مانند پارچه پنبه‌ای است و باید به طور مرتب آن را اتو کشی نمایید.

پارچه شانتون

پارچه شانتون یک پارچه منحصر به فرد با آهار مناسب است که به شما کمک می‌کند لباس‌های مناسبی برای فصل بهار و تابستان داشته باشید. سبکی و راحتی این پارچه و عدم نیاز به اتوکاری مداوم آن را تبدیل به یک انتخاب مناسب برای بهار و تابستان کرده است. این پارچه پس از شستشو دچار آب رفت و پس دادن رنگ نمی‌شود و چروک پذیری بسیار کمی نیز دارد. اگر قصد خرید مانتو از سایت مانتو را دارید باید بدانید که همچنین شانتون ضد حساسیت و ضد آلرژی است؛ بنابراین می‌توانید با خیال آسوده از آن استفاده نمایید .

پارچه ابریشم

پارچه ابریشم یکی دیگر از گزینه‌های مناسب برای دوخت مانتو بهاره است. این پارچه با وجود ظرافت بالا از استحکام و مقاومت بسیار بالایی نیز برخوردار است و می‌توانید با خیال راحت از آن یک مانتو شیک بهاره بدوزید. اگر قصد خرید یک مانتو شیک از گالری مانتو را دارید، به خاطر داشته باشید نگهداری از پارچه ابریشم اندکی سخت است و هنگام اتو کردن باید دقت کافی داشته باشید زیرا این پارچه می‌تواند به سرعت بسوزد و شکل اولیه خود را از دست بدهد .

پارچه جین

پارچه جین برای تمامی فصول مناسب است و می‌توانید از آن در هر فصل سال استفاده نمایید. این پارچه با طرح‌ها و رنگ‌های مختلفی در بازار موجود است تا شما بتوانید در لباس‌های خود تنوع ایجاد کنید. البته چنانچه قصد دارید از پارچه جین یک مانتو بهاره بدوزید بهتر است به سراغ رنگ‌های روشن و شاد پارچه جین بروید .

پارچه کتان

گزینه مناسب دیگر برای فصل بهار و تابستان پارچه کتان است که می‌توانید با آن لباس‌های مختلف مانند کت و شلوار، مانتو، پیراهن و ... بدوزید. الیاف کتان مقاومت بسیار بالایی داشته و به خوبی می‌تواند رطوبت را جذب نماید. بنابراین از تعریق بیش از حد شما در فصل بهار و تابستان جلوگیری خواهد کرد. مشکل اصلی پارچه کتان چروک پذیری بسیار بالای آن است بنابراین لازم است دائماً آن را اتوکشی نمایید. این پارچه در ابتدا آهار زیادی دارد و پس از چند بار شستشو ظاهر آن نرم و لطیف می‌شود.

پارچه ابر و بادی

پارچه ابر و بادی نیز یکی دیگر از گزینه‌های مناسب برای فصل بهار تابستان است. این پارچه خنک، نرم و سبک است و ریزش و ایستایی خوبی نیز دارد. به همین دلیل می‌توانید از آن برای دوخت انواع لباس‌های زنانه استفاده نمایید. این پارچه تنوع رنگ بالایی دارد و می‌توانید آن را در تمامی رنگ‌ها در استایل خود استفاده نمایید .

پارچه میکرو

پارچه میکرو از ترکیب الیاف پلی استر ساخته می‌شود که ظریف و نازک هستند و جذابیت بسیاری دارند. این پارچه یکی از انواع پارچه‌های محبوب برای دوخت انواع لباس زنانه می‌باشد. خنکی و سبک بودن این پارچه آن را تبدیل به یکی از گزینه‌های مناسب فصل بهار و تابستان کرده است .

کلام نهایی
در این مطلب شما را پارچه های مناسب فصل بهار آشنا کردیم. همانطور که می دانید هر فصل از سال پارچه های مخصوص خود را دارد و برای فصل بهار باید پارچه هایی استفاده شود که برای هوای گرم و سرد بهار مناسب باشد. چنانچه قصد دارید برای خود یک مانتو بهاره شیک سفارش بدهید پیشنهاد می کنیم از وب سایت تخصصی مانتو میرداماد بازدید نمایید.
 
https://jahannews.com/vdcewp8vnjh8foi.b9bj.html
jahannews.com/vdcewp8vnjh8foi.b9bj.html
برچسب ها: رپورتاژ
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *