چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 15 May 2024
 
۱
۱۳
سرلشکر باقری:

مسئولیت اصلی حمله دمشق بر عهده آمریکاست/ عمر اسرائیل به سر آمده/ سربازان این رژیم فراری شده‌اند/ شهید زاهدی مورد تعقیب دائم رژیم صهیونیستی بود/ حمله اسرائیل بدون پاسخ نخواهد ماند؛ پشیمان‌شان خواهیم کرد

شنبه ۱۸ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۲۰
کد مطلب: 875842
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: آمریکا و دیگر کشورهای استکباری بدانند که تا اضمحلال کامل رژیم صهیونیستی چیزی نمانده است.
مسئولیت اصلی حمله دمشق بر عهده آمریکاست/ عمر اسرائیل به سر آمده/ سربازان این رژیم فراری شده‌اند/ شهید زاهدی مورد تعقیب دائم رژیم صهیونیستی بود/ حمله اسرائیل بدون پاسخ نخواهد ماند؛ پشیمان‌شان خواهیم کرد
به گزارش جهان نيوز، سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در آیین تشییع شهید زاهدی در اصفهان با تبریک و تسلیت شهادت جمعی از فرماندهان جبهه مقاومت و گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدای انقلاب اظهار داشت: شهید زاهدی پس از 43 سال جان خود را فدای انقلاب کرد.

وی افزود: شهید زاهدی همچون دیگر شهدای اصفهان چون خرازی، حجازی و ... و 24 هزار شهید این استان در میدان جهاد و شهادت حضور داشت. در مراسم شهیدی هستیم که همرزم شهید سلیمانی، عماد مغنیه، شهید همدانی و دیگر شهدای جبهه مقاومت بود.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه مردم ایران روز قدس بی‌نظیری را خلق کردند، گفت: امریکا و دیگر کشورهای استکباری بدانند که عمر اسرائیل به سر آمده و تا اضمحلال کامل رژیم صهیونیستی چیزی نمانده است.

سرلشکر باقری با بیان اینکه صهیونیست‌ها قبله اول مسلمین را غصب کردند و حکومتی غاصب را تاسیس کردند، تصریح کرد: اگر انقلاب اسلامی نبود توطئه و طرح استبکار جهانی برای تغییر جهان اسلام با حضور اسرائیل شکل می‌گرفت، اما دوره افول اسرائیل با انقلاب ا‌سلامی آغاز شد.

وی با بیان‌ اینکه امام راحل یکی از راهبردهای جمهوری اسلامی را مقابله دائمی با این رژیم غاصب قرار داده است، افزود: با تشکیل نیروی قدس سپاه به دستور رهبر معظم انقلاب، روند شکل گیری جبهه مقاومت جان تازه ای گرفت و جریان هایی همچون حزب الله، حماس و ... به میدان آمدند و طی 30 سال گذشته به این قدرت افزوده است.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه طوفان الاقصی بخش کوچکی از قدرت جبهه مقاومت را نمایان کرد، افزود: در این عملیات با حضور 1000 رزمنده در عملیاتی غافگیرانه به اسرائیل حمله بردند و شکست ترمیم ناپذیر را به دشمن تحمیل کردند.

سرلشکر باقری با بیان اینکه قدرت اسرائیل بر پایه اطلاعات است، افزود: رزمندگان جبهه مقاومت با حداقل تلفات، بیشترین خسارت را به دشمن وا‌رد کردند.

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی به دنبال سرزمین نیل تا فرات بود، اما در سرزمین اشغالی گرفتار شده است، ادامه داد: آنها در باتلاق نبرد غزه فرو رفته اند و راهی برای خروج از این جنگ ندارند و به کشتار زنان، کودکان، بمباران بیمارستان  و ... روی آورده‌اند.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه اسرائیل بعد از 6 ماه بمباران غزه به هیچ یک از اهداف خود را نرسیدند، گفت: نهضت جهاد در جبهه مقاومت زنده است و شکست اسرائیل قطعی است و نه راه پیش دارند و نه راه پس دارند.

سرلشکر باقری با بیان اینکه وضعیت سرزمین صهیونیست‌ها امروز حکایت از اوضاع آشفته دارد، گفت: امروز سربازان این رژیم فراری شده اند و بخش زیادی از جوانان این کشور از اسرائیل خارج شده اند و اقتصاد این حکومت از بین رفته است و با وجود حمایت بی شرمانه آمریکا و اروپای ظالم پای اسرائیل به دادگاه لاهه باز شده و در سازمان ملل علیه صهو‌نیست‌ها بیانیه صادر شد.

وی با بیان اینکه به برکت خون شهدای مقاومت و ایستادگی ملت فلسطین و غزه امروز اسرائیل زمین‌گیر شده است، افزود: این آتشی که برافروخته شده خاموشی ندارد و تا اضمحلال این رژیم غاصب ادامه خواهد داشت.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه طرح استکبار جهانی برای اینکه جهان اسلام را در این سرزمین مقدس از هم بپاشد و این منطقه را در اختیار بگیرد با تلاش این رزمندگان جبهه مقاومت، نیروی قدس و مردم فلسطین، لبنان و جهان اسلام این ورق برگشت و روند افول اسرائیل آغاز شده است، گفت: آنها در لبه پرتگاه قرار دارند و عملیاتی هایی که انجام دهد کاری کم ارزش و از روی ناچاری و دیوانگی این کارها را انجام می‌دهد.

سرلشکر باقری با بیان اینکه حمله به سفارت ایران در دمشق خودکشی اسرائیل بود، گفت: شهادت سردار زاهدی و همرزمانش روند نابودی اسرائیل را سرعت خواهد بخشید و مسئولیت اصلی حمله دمشق بر عهده آمریکاست و آنها باید پاسخگو باشند.

وی با بیان اینکه شهدای ما هجرت کردند و تا پای جان خود برای اسلام ایستادند، گفت: این شهید عزیز مورد تعقیب دائم رژیم صهیونیستی بود، اما ایستاد و طبق وعده الهی پیروزی با جبهه مقاومت خواهد بود و در روز شهادت مولا به دست شقی‌ترین افراد روی زمین به شهات رسید.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه اصفهان شهید دیگری را تقدیم انقلاب کرد، گفت: با این شهید آشنایی بسیاری دارم و در تمام 43 سال گذشته دائم در حال مجاهدت بود، در تمام مسئولیت‌هایش هیچگاه تواضع خود را از دست نداد و برای قدس شریف حاضر شد به جبهه مقاومت برود و 13 سال در آنجا حضور یافت و یار و یاور سیدحسن نصرالله شد و رزمندگان حزب الله به او قسم می‌خورند.

وی با بیان اینکه شهید زاهدی فرمانده‌ای متواضع، خوش اخلاق، اهل عبادت، اهل قرآن و ... بود، اضافه کرد: او فرمانده‌ای با تدبیر بود؛ روز قبل از شهادتش که تهران او را دیدم همانند همیشه با دلی پُر اما روی خندان از جبهه مقاومت گزارش داد و پس از دیدن دوستان، خانواده، اقوام به زیارت امام رضا (ع) رفت و به سرعت به جبهه مقاومت رفت.

وی در واکنش به درخواست مردم مبنی بر انتقام گفت: حمله اسرائیل بدون پاسخ نخواهد ماند، زمان عملیات، نوع عملیات را ما تعیین می‌کنیم، با دقت انجام خواهد گرفت و قطعا او را از کارش پشیمان خواهیم کرد.
https://jahannews.com/vdcbasbw5rhbzwp.uiur.html
jahannews.com/vdcbasbw5rhbzwp.uiur.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
اسرائیل چند سال هست که در حال ترور مستشاران ایرانی است و اینکه منتظر پاسخ هستیم دیگه حرف فایده ای ندارد
Iran, Islamic Republic of
محور مقاومت طی راهبرد مشخص داره حلقه محاصره اسرائیل رو تنگ و تنگ‌تر میکنه
الآن فقط آماده سازی مقاومت در لبنان ،عراق، سوریه ، یمن، کرانه باختری و غزه..
اسرائیل باید تدریجی غرق بشه نه با جنگ تمام عیار.
انقلابي ام
Iran, Islamic Republic of
انتقام داغ لذت داره نزاريد سرد بشه
Iran, Islamic Republic of
همین که صهیونیست ها تو هول و هراس و وحشت حمله ایران هستن لذت داره عجله نکنید.
Iran, Islamic Republic of
عمل کنید
سپاس سردار
Iran, Islamic Republic of
امام خمینی(ره): اگر سپاه نبود کشور هم نبود.
رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
پشيماني رژيم صهيونيستي هدف نيست بلكه هدف نابودي كامل و بدون بازگشت اين رژيم است كه انشاالله با اقدام تلافي جويانه نيروهاي مقاومت محقق خواهد شد بحول و قوه الهي
بهمن
Iran, Islamic Republic of
همین حمله های گاز انبری محور مقاومت اگر انتقام خون شهید سلیمانی نیست پس چیست ؟
United States
مسئول حفاظت از آسمان سوریه با کیست که اجازه میدهد سرداران سپاه یکی یکی مورد اصابت حملات هوایی اسرائیل قرار گیرند
Iran, Islamic Republic of
اسراییل اصلا رجز خوانی نمیکنه . وقتی تصمیم میگیره بزنه ، میزنه . ولی ما فقط داریم رجز میخونیم
دانا
Iran, Islamic Republic of
به دوستانی که بین راهبرد و واکنش تفاوت غائلند خواستم بگویم واکنش می تواند راهبردی باشد تا دوستان مقاومتمان با زدن برخی پایگاه ها توسط ما بتوانند به داخل فلسطین اشغالی وارد شوند همچنین راهبرد ما باید ایجاد باتلاقی باشد که به جز اسراییل کشورهای دیگر متخاصم را درگیر کند قبلاً راهبردش را نوشتم ( کنترل دریاها و آبراه‌ها ) در هر صورت اگر ما بتوانیم جنگ غیر مستقیم را ببریم جنگ مستقیم را هم به موقعش خواهیم برد.
Iran, Islamic Republic of
موشک خیبر شکن سلام
Iran, Islamic Republic of
باید برای انتقام از قبل وقایع وحوداث سناریو داشت