چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 1 May 2024
 
۰
۱

واکنش امارات به حمله تروریستی دمشق

سه شنبه ۱۴ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۰۳:۳۶
کد مطلب: 875266
وزارت خارجه امارات حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به مرکز دیپلماتیک ایران در دمشق را محکوم کرد.
واکنش امارات به حمله تروریستی دمشق
به گزارش جهان نيوز، وزارت خارجه امارات با صدور بیانیه‌ای حمله به مرکز دیپلماتیک ایران در دمشق پایتخت سوریه را محکوم کرد.

تلویزیون سوریه غروب امروز از تجاوز جدید رژیم صهیونیستی به ساختمان دیپلماتیک ایران در دمشق در منطقه المزة واقع در دمشق خبر داد. حسین اکبری سفیر ایران در دمشق در تشریح جزئیات این حمله تروریستی گفت که این ساختمان با ۶ موشک پرتاب شده توسط جنگنده‌های اف ۳۵ رژیم صهیونیستی مورد حمله قرار گرفت. آقای اکبری ادامه داد که احتمالا بین ۵ تا ۷ نفر در این حمله به شهادت رسیده‌اند و آمار دقیق بعد از آواربرداری کامل منتشر خواهد شد.

این حمله منجر به تخریب کل ساختمان و شهید و مجروح شدن همه افراد داخل شد.کار برای خروج اجساد شهدا و مداوای مجروحان و آواربرداری ادامه دارد. خبرنگار المیادین از شهادت سردار محمد رضا زاهدی فرمانده سپاه قدس در لبنان و سوریه در حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق خبر داد.
https://jahannews.com/vdcb0sbw0rhbz5p.uiur.html
jahannews.com/vdcb0sbw0rhbz5p.uiur.html
برچسب ها: سوریه دمشق
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


حمید
Iran, Islamic Republic of
مرگ بر شما مزدوران عرب که فقط به محکوم کردن اکتفا میکنید و حاضر به قطع رابطه و کمک نکردن به این جرثومه ظلم و فساد در منطقه نیستید.